ببین من شاید خانه سبز رو کامل ندیده باشم، خوش نشین هارو کامل ندیده باشم، متهم گریخت رو کامل ندیده باشم، ولی میدونم چقدر ارزشمندن و تکرار نشدنی
و با همون کم دیدنم عاشقشونم
اینو گفتم تا بگم درسته من شاید خیلی از فیلم و سریالا و کتابا و این جور چیزا رو کاملم راجبشون نمیدونم، اما بازم دوسشون دارم
و با همون کم دیدنم عاشقشونم
اینو گفتم تا بگم درسته من شاید خیلی از فیلم و سریالا و کتابا و این جور چیزا رو کاملم راجبشون نمیدونم، اما بازم دوسشون دارم
Forwarded from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •° (- NeG)
آخر شهریور یجوریه انگار هرروزش غروب جمعه اس.