من: نه بابا من نمیخوام چنل بزنم اصرار نکنین
حالا تا ۱۰ روز بعدم اومدم پیامارو رو تایمر، مشخص شده گذاشتم 🤣🤣🤣
حالا تا ۱۰ روز بعدم اومدم پیامارو رو تایمر، مشخص شده گذاشتم 🤣🤣🤣
ولی درکل من هی چیز میز جمع میکردم که اگه چنل داشتم فلان کار کنم، فلان چیزو بفرستم، فلان حرفو بگم
اما هم گشادیم میشد بزنم و هم میترسیدم
ولی خب اخرم بچه ها منو ترغیب کردن که چنلو بالاخره بزنم، و خب الان که دارم همون چیز میزارو میذارم خیلی دارم ذوق میکنم راستش
تنها کار درستی که دوستام کردن 😔✨
اما هم گشادیم میشد بزنم و هم میترسیدم
ولی خب اخرم بچه ها منو ترغیب کردن که چنلو بالاخره بزنم، و خب الان که دارم همون چیز میزارو میذارم خیلی دارم ذوق میکنم راستش
تنها کار درستی که دوستام کردن 😔✨
اما جدی چطور میتونین پیامارو رو تایمر بذارین؟
من از دیروز صدبار اومدم پیامامو نگاه میکنم و ذوق میکنم و منتظرم پیامایی که برای ده روز دیگه گذاشتم یهو فرستاده بشن
من از دیروز صدبار اومدم پیامامو نگاه میکنم و ذوق میکنم و منتظرم پیامایی که برای ده روز دیگه گذاشتم یهو فرستاده بشن
🤣1