«سهشنبهها با دایانودو🦕.»
غمهایی که به جای گریه، تورو وادار به سکوت میکنه.
غم هایی که به جای گریه،
لبخند رو به عادتت تبدیل میکنن
لبخند رو به عادتت تبدیل میکنن
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با اینکه چیز خاصی نیست ولی نمیتونم از دیدنش دست بردارم
چقدر زوره که حواست به همه باشه، ولی هیچکی یک صدم اون توجهی که تو داری رو بهت نکنن
Forwarded from Labyrinth
فکر میکنم هر آدمی تو زندگیش دو نوع زندگی داره. یه زندگی که کاملا برای همه نمایانه، همونایی که میذاری بقیه ببینن و باهاش بشناسنت و طبق همون اطلاعات بتونن باهات ارتباط برقرار کنن. و یه زندگی دیگه که از همه مخفیه، همون لحظه هایی از زندگی که تو خلوتت داری، همونی که یه گوشه برای خودت مینویسی و همونی که فقط تو فکرت میگذره.
گاهی شاید قاطی کنی، اون اطلاعاتی که نباید رو به اشتراک بذاری، اون رازایی که نباید رو به زبون بیاری و قسمت کوچیکی از زندگی مخفیت رو عمومی کنی. اونموقع حس بدی داری، حس میکنی از خط قرمز رد شدی، یا کسی خواسته که رد بشه. اونجور موقع ها دوباره تنهایی رو ترجیح میدی و آهسته برمیگردی تو اتاقت. که دوباره احساس امنیتت برگرده.
گاهی شاید قاطی کنی، اون اطلاعاتی که نباید رو به اشتراک بذاری، اون رازایی که نباید رو به زبون بیاری و قسمت کوچیکی از زندگی مخفیت رو عمومی کنی. اونموقع حس بدی داری، حس میکنی از خط قرمز رد شدی، یا کسی خواسته که رد بشه. اونجور موقع ها دوباره تنهایی رو ترجیح میدی و آهسته برمیگردی تو اتاقت. که دوباره احساس امنیتت برگرده.
Haram
Viguen
نمیدونم چرا این اهنگو اینقدر دوست دارم
شاهد غم های سنگین منه
این دو تا چشم ترم
حرم چشمای تو قصه دنیای منه
یه بهانه برای همه حرفای منه
بعضی وقتا حرفای بقیه رو که میشنوم این طوریم که چرا اینقدر سختش میکنی؟ چرا اینقدر بزرگش میکنی؟ بابا راحت باش، آسون بگیر
و بعدش به این افتخار که نه، ولی لااقل خوشم میاد که حداقل میتونم هر چیزی رو برای خودم بزرگ نکنم و لذتشو ببرم، خودمو سریع ناراحت نکنم
اما خب بعضی وقتا هم فکر میکنم شاید اونقدریم خوب نباشه که فکر میکنم
این طوریم نیست که بگم کلا آدم بیخیالیم، ولی خب صرفا بعضی جاها میبینم که بقیه دارن خودشونو خیلی اذیت میکنن و من حتی متوجهشم نشده بودم
و خوشحالم بابتش و امیدوارم همین طور بمونم
و بعدش به این افتخار که نه، ولی لااقل خوشم میاد که حداقل میتونم هر چیزی رو برای خودم بزرگ نکنم و لذتشو ببرم، خودمو سریع ناراحت نکنم
اما خب بعضی وقتا هم فکر میکنم شاید اونقدریم خوب نباشه که فکر میکنم
این طوریم نیست که بگم کلا آدم بیخیالیم، ولی خب صرفا بعضی جاها میبینم که بقیه دارن خودشونو خیلی اذیت میکنن و من حتی متوجهشم نشده بودم
و خوشحالم بابتش و امیدوارم همین طور بمونم
Ghatel Ya Maghtool
Ali Sorena & Atour
آغازم لحظه خاتمه من بود