Code 200
149 subscribers
1.11K photos
105 videos
1 file
108 links
‹ از نوادگان خر شرک ›
ENFP

حرفی، نظری، درد و دلی
اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗
http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Download Telegram
"There's No Professionalist Villian" Then Dr. Facility:
"Nobody loves to be bad" then we have Lord shen:
"Nobody borns Villian" Then pitch black:
"there's no Villian who everyone hates" Rasputin:
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
-
داشتم عکسامو نگاه میکردم یهو این قسمتو توی عکسی که یهویی از بازار گرفته بودم دیدم و عاشقش شدم ... :))))
ماییم که از باده‌ی بی‌جام خوشیم
هر صبح منوریم و هر شام خوشیم
گویند سرانجام ندارید شما
ماییم که بی‌هیچ سرانجام خوشیم

مولانا
امشب از ساز کمانچه هم خوشم اومد و یک ساز به ساز هایی که قرار نیست بزنم اضافه شد 🥰
به اختاپوسم حق میدم الان، کلارینتم قشنگه آخه :::))
🍓1
میخواستم یه جمله بگم که مثلا «ولی تنها سازی که بلدم...»
دیدم فعلا جمله بندی درستی به ذهنم نمیرسه، رفتم گفتم چت جی بی تی ایده بده
ایده هاش:
🌚1