یه موقعی هست که ممکنه حرفی یا کاری انجام بدی برای کسی و قصدتم خوب باشه هاا، ولی چون طرف ازت وایب خوبی نمیگیره، حتی ممکنه ازش حالشم بهم بخوره و خوشش نیاد
مشکل از تو نیست، مشکل اینه اون ازت وایب خوبی نمیگیره و ممکنه اینو تو رفتارش یا عکس العملش نسبت به حرفتم بفهمی
پس ببینین به کی دارین لطف میکنین و برای کی دارین حرف خوبتونو خرج میکنین، چون شاید بدتر نسبت بهتون گارد بگیره
مشکل از تو نیست، مشکل اینه اون ازت وایب خوبی نمیگیره و ممکنه اینو تو رفتارش یا عکس العملش نسبت به حرفتم بفهمی
پس ببینین به کی دارین لطف میکنین و برای کی دارین حرف خوبتونو خرج میکنین، چون شاید بدتر نسبت بهتون گارد بگیره
Code 200
اگه میدونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
-who I am-
<unknown>
اگه میدونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
کلاس آداب خیلی جالب میگذره
استاد یه سری کلیشه های روانشناسی میگه، ماهم جواب سوالاشو با یه سری کلیشه های دیگه جواب میدیم
درحالی که هم ما هم استاد میدونیم که زندگی واقعی فقط یه کنار اومدن و حل کردن ساده نیست
استاد یه سری کلیشه های روانشناسی میگه، ماهم جواب سوالاشو با یه سری کلیشه های دیگه جواب میدیم
درحالی که هم ما هم استاد میدونیم که زندگی واقعی فقط یه کنار اومدن و حل کردن ساده نیست
ولی چه باحاله وقتی از یکی که سخت گیر و خشکه یهو یه روی گودالو و اکلیلی میبینی
چقدر شخصیت یه آدم باید بزرگ و قوی باشه که همه رو به خودش جذب کنه و تا ابد همه یادشون بمونه و افتخارشون باشه که تونستن با چنین کسی آشنا بشن