نمیدونم ولی از بچگی تو ذهنم مونده که وقتی یکی از این پر های قاصدکو تو هوا میبینم یا رو زمینْ کنارم، یعنی ارزوی یکی رسیده بهم...
اینو چند وقت پیش صبا برام درست کرد
اون موقع چنل نداشتم ولی الان که دارم مگه میشه نذارمش؟
اون موقع چنل نداشتم ولی الان که دارم مگه میشه نذارمش؟
Code 200
اینو میترسم الان بگم ولی شبایی که از ذوق دلت نمیخواد بخوابی »»»»
واقعا چسبید
واقعا واقعا واقعا
با توییم که هنوز با اکیپ دوستات پیک نیک نرفتی 🫵🏻 برو تا دیر نشده
واقعا واقعا واقعا
🔥1
Forwarded from پارسا سلیمی
من از خودِ لذت بردن هم لذت میبرم. لذت بردن برام مقدسه. به نظرم بینهایت چیز توی هر روز وجود داره که میشه ازش لذت برد؛ باید پیداشون کنیم.
نمیدونم میفهمین یا نه
ولی بعضی وقتا، موقعی که بعد از مدتها اسمتو میگن یا به ذهن خودت میرسه، میبینی که عه، اسم من کیمیا عه
و اون لحظه خیلیی برات عجیب و دور از ذهن به نظر میرسه اون اسم
ولی بعضی وقتا، موقعی که بعد از مدتها اسمتو میگن یا به ذهن خودت میرسه، میبینی که عه، اسم من کیمیا عه
و اون لحظه خیلیی برات عجیب و دور از ذهن به نظر میرسه اون اسم
Forwarded from «سهشنبهها با دایانودو🦕.» (﮼دایان؛)
یکی از چیزایی که باعث میشه نخوام از زندگی ناامید شم اینه که من هنوز با ماشین خودم نصفه شب تنهایی رانندگی نکردم.
Emshab
Meysra
پلی لیست ماشین وقتی باهمیم: