دُژَـم
Behzad Leito – Khabari Azat Nist (Ft Sijal & The Don)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
رفتم به خاطر این پاندای کونگ فوکار ۲ رو دیدم و الان به حدی بغضی شدم که حد نداره ::))))
بخدا هر صحنه و حرفشو دلم میخواست اسکرین بگیرم
بخدا هر صحنه و حرفشو دلم میخواست اسکرین بگیرم
🥰1
نمیدونم ولی از بچگی تو ذهنم مونده که وقتی یکی از این پر های قاصدکو تو هوا میبینم یا رو زمینْ کنارم، یعنی ارزوی یکی رسیده بهم...
اینو چند وقت پیش صبا برام درست کرد
اون موقع چنل نداشتم ولی الان که دارم مگه میشه نذارمش؟
اون موقع چنل نداشتم ولی الان که دارم مگه میشه نذارمش؟
Code 200
اینو میترسم الان بگم ولی شبایی که از ذوق دلت نمیخواد بخوابی »»»»
واقعا چسبید
واقعا واقعا واقعا
با توییم که هنوز با اکیپ دوستات پیک نیک نرفتی 🫵🏻 برو تا دیر نشده
واقعا واقعا واقعا
🔥1
Forwarded from پارسا سلیمی
من از خودِ لذت بردن هم لذت میبرم. لذت بردن برام مقدسه. به نظرم بینهایت چیز توی هر روز وجود داره که میشه ازش لذت برد؛ باید پیداشون کنیم.
نمیدونم میفهمین یا نه
ولی بعضی وقتا، موقعی که بعد از مدتها اسمتو میگن یا به ذهن خودت میرسه، میبینی که عه، اسم من کیمیا عه
و اون لحظه خیلیی برات عجیب و دور از ذهن به نظر میرسه اون اسم
ولی بعضی وقتا، موقعی که بعد از مدتها اسمتو میگن یا به ذهن خودت میرسه، میبینی که عه، اسم من کیمیا عه
و اون لحظه خیلیی برات عجیب و دور از ذهن به نظر میرسه اون اسم