دُژَـم
Behzad Leito – Khabari Azat Nist (Ft Sijal & The Don)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
رفتم به خاطر این پاندای کونگ فوکار ۲ رو دیدم و الان به حدی بغضی شدم که حد نداره ::))))
بخدا هر صحنه و حرفشو دلم میخواست اسکرین بگیرم
بخدا هر صحنه و حرفشو دلم میخواست اسکرین بگیرم
🥰1
نمیدونم ولی از بچگی تو ذهنم مونده که وقتی یکی از این پر های قاصدکو تو هوا میبینم یا رو زمینْ کنارم، یعنی ارزوی یکی رسیده بهم...
اینو چند وقت پیش صبا برام درست کرد
اون موقع چنل نداشتم ولی الان که دارم مگه میشه نذارمش؟
اون موقع چنل نداشتم ولی الان که دارم مگه میشه نذارمش؟