پشت در طبق معمول گیر کردم
گفتم بذار فعلا که بیکارم لااقل نقاشی نصفه ام رو بکشم
و فکر میکنی چیشد؟
گوشیم ۲۳ درصد شارژ داره 🎀
گفتم بذار فعلا که بیکارم لااقل نقاشی نصفه ام رو بکشم
و فکر میکنی چیشد؟
گوشیم ۲۳ درصد شارژ داره 🎀
هرچند محسن تنها یه چیز دیگه است
ولی خب از یه سمت دیگه هم هر آهنگی که محسن باشه قطعا »»»»
ولی خب از یه سمت دیگه هم هر آهنگی که محسن باشه قطعا »»»»
Misoffich
خیلی دلم واسه اهنگات واسه حرف زدن باهات تنگ شده بود
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM