Code 200
149 subscribers
1.11K photos
105 videos
1 file
107 links
‹ از نوادگان خر شرک ›
ENFP

حرفی، نظری، درد و دلی
اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗
http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Download Telegram
خب فعلا میرم تا بلکه چند نفر دیگه رو هم وصل کنم
حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم نه
خب انگار واقعا همه داریم وصل میشیم
دیگه از این سک سک بازی خسته شدم
Forwarded from 𝗪𝗬 (-یاسِ‌من)
‏یه قسمت‌هایی از وجودم خاموش شدن که واقعا دوستشون داشتم. متاسفم برای خودم که نتونستم ازشون در برابر بزرگسالی و بقیه آدما محافظت کنم.
برای گذروندن این روزا، به چیزی بیشتر از اون تفریحاتی نیاز دارم که همیشه میگفتم وقتی بیکار شدم انجامشون میدم
اى امان از اين جبر! امان از طبيعت! درد اينجاست كه آدميزاد روى زمين تنهاست. پهلوانى روسى بود كه عربده زد: روى اين خاک يک آدم زنده پیدا می‌شود؟! من پهلوان نيستم، اما همين را می‌پرسم و هيج جوابي نمی‌آید. می‌گویند خورشيد همه‌چيز را جان دوباره می‌دهد. حالا ببينيد خورشيد را، انگار خودش هم مرده، مگر نه؟ همه‌چیز مرده، هر جا را نگاه كنى جز نعش نمى‌بينى. فقط يک مشت آدم مانده‌اند و دورشان جز خاموشی هيج نیست؛ اين است دنيا. چه كسی می‌گفت: آدم ها، آهای آدم ها، همدیگر را دوست داشته باشيد؟ اين حرف را چه كسی زد؟

نازنین | فیودور داستایوفسکی
یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن جوونیم،کاراییم، روزها و زمان. انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد.
هیچ ایده ای ندارم ۵ ماه اخیر زندگیم چطور گذشت، انگار ازم دزدیدنش.
تلگرام دلگیر شده عادت کردم به همون "بله" و "روبیکا"ی مسخره اینجا انگار دیگه هیچکس نیست...
چقدر بهترین روزای جوونیمون دارن در نهایت ناامیدی و غم میگذرن واقعا حقمون نبود.
‏یه وقتایی یه غم انقدر طولانی میشه
‏دیگه روت نمیشه به کسی بگی هنوز بابتِ اون غمگینی...
واقعا دلم برای اینجا تنگ شده ولی همون طور که گفتم، این طوری هم حسشو ندارم
امیدوارم همگی حالتون خوب باشه
سلام زندگی
خدایا باورم نمیشه الان بدون اینکه یک ثانیه ای وصل شم یا برم تا دانشگاه از اکانت دوستم استفاده کنم اینجام
سریع استوریارو شروع کنید که خیلی عقبیم.