دیگه این قدر برام از تلگرام گذشته و هیچکی هم نیست که حتی اگه وصل میشمم چند دقیقه بیشتر توش نیستم
نمیدونم از چی بگم
اصلا چیزی بگم یا نه
ولی این مدت تو پیام رسان داخلی انواع پیامایی که دلم میخواست تو چنلم بگم رو سیو کردم تا وقتی که وصل شدم بذارمشون
اما به نظرم هنوز وقت این نیستش که اونارو بذارم تو این مدتی که وصلم
دلم میخواد موقعی باشه که قشنگ تو آرامش باشم، نه اینکه نگران باشم دو دقیقه دیگه کانفیگ ام قطع میشه
خیلی وقتا بوده که هی میگفتم وای دلم برای چنلم تنگ شده، وای اگه وصل بودم اینو میذاشتم تو چنلم، وای چقدر این بدرد چنلم میخوره
هی میگفتم چقدر دلم برای تلگرام تنگ شده، ولی منظورم چنین تلگرامی نیست که بیام سک سک کنم و برم
و راستش با اینکه همش میگفتم دلم تلگرام میخواد، اما این جوریشم بهم نمیچسبه و به قول دوستی صرفا اگه بتونم وصل شمم بدرد این میخوره که لااقل اکانتم نپره
خلاصه خیلی حرفای دیگه هست که دلم میخواد بزنم
ولی مثل کسی که کلی حرف از قبل آماده میکنه و بعد موقع اش که میرسه ذهنش تمام پاک میشه، منم الان همونم
اصلا چیزی بگم یا نه
ولی این مدت تو پیام رسان داخلی انواع پیامایی که دلم میخواست تو چنلم بگم رو سیو کردم تا وقتی که وصل شدم بذارمشون
اما به نظرم هنوز وقت این نیستش که اونارو بذارم تو این مدتی که وصلم
دلم میخواد موقعی باشه که قشنگ تو آرامش باشم، نه اینکه نگران باشم دو دقیقه دیگه کانفیگ ام قطع میشه
خیلی وقتا بوده که هی میگفتم وای دلم برای چنلم تنگ شده، وای اگه وصل بودم اینو میذاشتم تو چنلم، وای چقدر این بدرد چنلم میخوره
هی میگفتم چقدر دلم برای تلگرام تنگ شده، ولی منظورم چنین تلگرامی نیست که بیام سک سک کنم و برم
و راستش با اینکه همش میگفتم دلم تلگرام میخواد، اما این جوریشم بهم نمیچسبه و به قول دوستی صرفا اگه بتونم وصل شمم بدرد این میخوره که لااقل اکانتم نپره
خلاصه خیلی حرفای دیگه هست که دلم میخواد بزنم
ولی مثل کسی که کلی حرف از قبل آماده میکنه و بعد موقع اش که میرسه ذهنش تمام پاک میشه، منم الان همونم
راستی از چیزای مهم تری که این مدت از دستم رفت بگذرم، یکی از اون خوشی هایی که میتونستم داشته باشم، سالگرد نصفه و نیمه چنلم بود که هی میگفتم چنلم یک ساله شد ولی نیستم تا بذارمش
Code 200
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝 30.12.1403
توی سال کبیسه بوده و منم دوست داشتم خود همون ۳۰ ام بذارم تا خاص تر باشه و تغییرش ندادم صرفا به خاطر اینکه هر سال باشه
پس همینقدر رو فعلا ازم داشته باشین تا بعد درکنار تمام چیزایی که میخوام بذارم، یه جشن کوچولوی درست و حسابی هم برای این داشته باشم =)
پس همینقدر رو فعلا ازم داشته باشین تا بعد درکنار تمام چیزایی که میخوام بذارم، یه جشن کوچولوی درست و حسابی هم برای این داشته باشم =)
نمیدونم چه آرزویی برای سال نو تون بکنم چون تا دلتون بخواد آرزو هست که میشه کرد
به لحن محاوره ای یا رسمی یا هر نوع دیگه اش
این روزا خودم فقط امیدوارم برگردم به اون زمانایی که اصلا چنین چیزایی رو تو خوابای فراماوراییمم نمیدیدم و دغدغه های دیگه ای داشتم
پس فعلا فقط براتون آرزو میکنم که آرامش و سلامتی رو داشته باشین
به همراه لبخند های بزرگ و دل همیشه شاد، در عوض تمام این روزا که ازمون دزدیده شد 🤍🫂
به لحن محاوره ای یا رسمی یا هر نوع دیگه اش
این روزا خودم فقط امیدوارم برگردم به اون زمانایی که اصلا چنین چیزایی رو تو خوابای فراماوراییمم نمیدیدم و دغدغه های دیگه ای داشتم
پس فعلا فقط براتون آرزو میکنم که آرامش و سلامتی رو داشته باشین
به همراه لبخند های بزرگ و دل همیشه شاد، در عوض تمام این روزا که ازمون دزدیده شد 🤍🫂
خب فعلا میرم تا بلکه چند نفر دیگه رو هم وصل کنم
حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم نه
حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم نه
Forwarded from 𝗪𝗬 (-یاسِمن)
یه قسمتهایی از وجودم خاموش شدن که واقعا دوستشون داشتم. متاسفم برای خودم که نتونستم ازشون در برابر بزرگسالی و بقیه آدما محافظت کنم.
برای گذروندن این روزا، به چیزی بیشتر از اون تفریحاتی نیاز دارم که همیشه میگفتم وقتی بیکار شدم انجامشون میدم
اى امان از اين جبر! امان از طبيعت! درد اينجاست كه آدميزاد روى زمين تنهاست. پهلوانى روسى بود كه عربده زد: روى اين خاک يک آدم زنده پیدا میشود؟! من پهلوان نيستم، اما همين را میپرسم و هيج جوابي نمیآید. میگویند خورشيد همهچيز را جان دوباره میدهد. حالا ببينيد خورشيد را، انگار خودش هم مرده، مگر نه؟ همهچیز مرده، هر جا را نگاه كنى جز نعش نمىبينى. فقط يک مشت آدم ماندهاند و دورشان جز خاموشی هيج نیست؛ اين است دنيا. چه كسی میگفت: آدم ها، آهای آدم ها، همدیگر را دوست داشته باشيد؟ اين حرف را چه كسی زد؟
نازنین | فیودور داستایوفسکی
نازنین | فیودور داستایوفسکی
Forwarded from «سهشنبهها با دایانودو🦕.» (﮼دایان؛)
یکی از چیزایی که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه احساس هدر رفتنه. هدر رفتن جوونیم،کاراییم، روزها و زمان. انگار همشون دارن هدر میرن و من هیچ کاری از دستم برنمیاد.
Forwarded from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
هیچ ایده ای ندارم ۵ ماه اخیر زندگیم چطور گذشت، انگار ازم دزدیدنش.
Forwarded from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •°
تلگرام دلگیر شده عادت کردم به همون "بله" و "روبیکا"ی مسخره اینجا انگار دیگه هیچکس نیست...