Code 200
149 subscribers
1.11K photos
105 videos
1 file
107 links
‹ از نوادگان خر شرک ›
ENFP

حرفی، نظری، درد و دلی
اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗
http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Download Telegram
Forwarded from 𝐃𝐫𝐚𝐰 𝐦𝐞 (Sama)
Forwarded from Nin,
پیش از آن که بزرگ شود
«چشماتو باز کن، می‌خوام رنگ چشماتو ببینم دوباره»
Code 200
دیگه واقعا حس میکنم من تموم شدم و پایان این ترم رو نمیبینم
و بله
من پایان این ترم رو بالاخره دیدم
ولی با کلی ماجرا
🍾3
Violin
Toneloom
۴۰ روز گذشت
اونا زنده ترین مرده ها هستند
و ما مرده ترین زنده ها.
Forwarded from Babasa art
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کل ۱۴۰۴ مون به تلاش برای وصل شدن به اینترنت گذشت
دیگه این قدر برام از تلگرام گذشته و هیچکی هم نیست که حتی اگه وصل میشمم چند دقیقه بیشتر توش نیستم
خب
سلااام
سال نو تون مبارک =) 🪷
نمی‌دونم از چی بگم
اصلا چیزی بگم یا نه
ولی این مدت تو پیام رسان داخلی انواع پیامایی که دلم میخواست تو چنلم بگم رو سیو کردم تا وقتی که وصل شدم بذارمشون
اما به نظرم هنوز وقت این نیستش که اونارو بذارم تو این مدتی که وصلم
دلم میخواد موقعی باشه که قشنگ تو آرامش باشم، نه اینکه نگران باشم دو دقیقه دیگه کانفیگ ام قطع میشه
خیلی وقتا بوده که هی میگفتم وای دلم برای چنلم تنگ شده، وای اگه وصل بودم اینو میذاشتم تو چنلم، وای چقدر این بدرد چنلم میخوره
هی میگفتم چقدر دلم برای تلگرام تنگ شده، ولی منظورم چنین تلگرامی نیست که بیام سک سک کنم و برم
و راستش با اینکه همش میگفتم دلم تلگرام میخواد، اما این جوریشم بهم نمیچسبه و به قول دوستی صرفا اگه بتونم وصل شمم بدرد این میخوره که لااقل اکانتم نپره
خلاصه خیلی حرفای دیگه هست که دلم میخواد بزنم
ولی مثل کسی که کلی حرف از قبل آماده می‌کنه و بعد موقع اش که میرسه ذهنش تمام پاک میشه، منم الان همونم
راستی از چیزای مهم تری که این مدت از دستم رفت بگذرم، یکی از اون خوشی هایی که می‌تونستم داشته باشم، سالگرد نصفه و نیمه چنلم بود که هی میگفتم چنلم یک ساله شد ولی نیستم تا بذارمش
Code 200
𝚂𝚝𝚊𝚛𝚝 30.12.1403
توی سال کبیسه بوده و منم دوست داشتم خود همون ۳۰ ام بذارم تا خاص تر باشه و تغییرش ندادم صرفا به خاطر اینکه هر سال باشه
پس همینقدر رو فعلا ازم داشته باشین تا بعد درکنار تمام چیزایی که می‌خوام بذارم، یه جشن کوچولوی درست و حسابی هم برای این داشته باشم =)
نمی‌دونم چه آرزویی برای سال نو تون بکنم چون تا دلتون بخواد آرزو هست که میشه کرد
به لحن محاوره ای یا رسمی یا هر نوع دیگه اش
این روزا خودم فقط امیدوارم برگردم به اون زمانایی که اصلا چنین چیزایی رو تو خوابای فراماوراییمم نمی‌دیدم و دغدغه های دیگه ای داشتم
پس فعلا فقط براتون آرزو میکنم که آرامش و سلامتی رو داشته باشین
به همراه لبخند های بزرگ و دل همیشه شاد، در عوض تمام این روزا که ازمون دزدیده شد 🤍🫂
خب فعلا میرم تا بلکه چند نفر دیگه رو هم وصل کنم
حالا شاید بشه دوباره خودم وصل شم شایدم نه
خب انگار واقعا همه داریم وصل میشیم