توی اینستا که خودمو خفه کردم 😂😭
و اینجا هم خفه میکنم
چون درواقع یکی از آرزو هام تیک خورد امشب
و اینجا هم خفه میکنم
چون درواقع یکی از آرزو هام تیک خورد امشب
🍾1
Code 200
Video
تو نه غمی ببارمت
نه نامه ای بخوانمت
نه این که دوست بدانمت
بگو که هستی❤️🩹
نه نامه ای بخوانمت
نه این که دوست بدانمت
بگو که هستی❤️🩹
Code 200
Video
اومدم دوباره ویدیوهامو ببینم که با دیدن هر کدومشون دوباره اون حس افتخار و هیجانی که با یه لرزی هست، بهم دست داد و دوباره باورم نمیشه که من واقعا دیشب اونجا بودم :)))))