This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا چقدر دلم برای این صحنه تنگ شده بود😭😭
نه تنها خوشحالم که مثل اکثر فیلمای الان، با ساختن سری جدیدش گند نزدن به شاهکاری قسمت های قبل
که این، گاد ترین، خارق العاده ترین ورژنی بود که میتونستن بسازن
و الان که تموم شد همزمان دو حس هیجان شدیددد و افسردگی شدیددد از تموم شدنش رو دارم
ولی خب طبق پایان قراره حالا منو میبینی ۴ ای هم وجود داشته باشه و اوکی قراره بمیرم تا اون موقع 🤝
که این، گاد ترین، خارق العاده ترین ورژنی بود که میتونستن بسازن
و الان که تموم شد همزمان دو حس هیجان شدیددد و افسردگی شدیددد از تموم شدنش رو دارم
خب با این هیجانم گند زدم به چینش امروز چنلم 😭😂 ولی نمیشد بیانش نکنم و یادگاری هم نمونه
و خب قطعا حالا منو میبینی لیاقتش یه چیز تر و تمیزه 🙂🙂 پس اسکریناشو میذارمش برای فردا و کل فردا باشه برای اون
و خب قطعا حالا منو میبینی لیاقتش یه چیز تر و تمیزه 🙂🙂 پس اسکریناشو میذارمش برای فردا و کل فردا باشه برای اون
Code 200
با اینکه چیز خاصی نیست ولی نمیتونم از دیدنش دست بردارم
صرفا برای یادآوری این ادیت بهشتی
Code 200
اگه خواستین میتونین این تست رو بدین تا ببینین شبیه کدوم زوج "شکارچیان شیاطین کیپاپ" هستین ✨
اگه خواستین میتونین این تست رو بدین تا ببینین کدوم کارتون دهه ۹۰ به روح شما نزدیک تره ✨
Code 200
اگه خواستین میتونین این تست رو بدین تا ببینین کدوم کارتون دهه ۹۰ به روح شما نزدیک تره ✨
چقدر من عاشق این انیمیشن بودم و هستم :::)))
Code 200
https://decomytree.com/home?hashedId=mlI5siAzg6lF
خب بریم نامه هامونو ببینیم
هپی کریسمس 🎄
هپی کریسمس 🎄
🎉1
Code 200
خدایا چقدر دلم برای این صحنه تنگ شده بود😭😭
خب میریم برای این عزیزدلم
نمیخواستم اسپویلش کنم
و خب برای من کل فیلم یه شاهکار به تمام معنا بود
برای همین اسکرین زیادی ازش نمیذارم، اما بازم ترجیحا نبینین برای اینکه هیچ اسپویلی نشین
نمیخواستم اسپویلش کنم
و خب برای من کل فیلم یه شاهکار به تمام معنا بود
برای همین اسکرین زیادی ازش نمیذارم، اما بازم ترجیحا نبینین برای اینکه هیچ اسپویلی نشین