Code 200
<unknown> – 19-CheshmAndaz ha
خب این پادکست رو تموم کردم از سمت خودم
از این به بعد زود به زود پارت های دیگشو میذارم تا از اینجا هم تموم بشه
از این به بعد زود به زود پارت های دیگشو میذارم تا از اینجا هم تموم بشه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا چقدر دلم برای این صحنه تنگ شده بود😭😭
نه تنها خوشحالم که مثل اکثر فیلمای الان، با ساختن سری جدیدش گند نزدن به شاهکاری قسمت های قبل
که این، گاد ترین، خارق العاده ترین ورژنی بود که میتونستن بسازن
و الان که تموم شد همزمان دو حس هیجان شدیددد و افسردگی شدیددد از تموم شدنش رو دارم
ولی خب طبق پایان قراره حالا منو میبینی ۴ ای هم وجود داشته باشه و اوکی قراره بمیرم تا اون موقع 🤝
که این، گاد ترین، خارق العاده ترین ورژنی بود که میتونستن بسازن
و الان که تموم شد همزمان دو حس هیجان شدیددد و افسردگی شدیددد از تموم شدنش رو دارم
خب با این هیجانم گند زدم به چینش امروز چنلم 😭😂 ولی نمیشد بیانش نکنم و یادگاری هم نمونه
و خب قطعا حالا منو میبینی لیاقتش یه چیز تر و تمیزه 🙂🙂 پس اسکریناشو میذارمش برای فردا و کل فردا باشه برای اون
و خب قطعا حالا منو میبینی لیاقتش یه چیز تر و تمیزه 🙂🙂 پس اسکریناشو میذارمش برای فردا و کل فردا باشه برای اون
Code 200
با اینکه چیز خاصی نیست ولی نمیتونم از دیدنش دست بردارم
صرفا برای یادآوری این ادیت بهشتی