چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته
آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
Code 200
چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
ای کاش خدا به بقیه درخواستامم اینقدر سریع جواب میداد
😭3
در این دوران نکبتی سر سوزنی از چیز هایی که در مدرسه و دانشگاه یادتان داده اند، بدردت نخورده
حتی اگر خودتان آنچه بر سرتان آمده را نادیده بگیرید، نگاه اطرافیان خاطرنشان میکند که چه بلایی سرتان آمده
اکنون خوب درمیابی که آدم هایی که در دهکده ها، شهر ها و در کنار خانواده هایشان به سر میبرند، عملا جایی نیستند که روز ها و شب ها را در آن سپری می کنند؛ بلکه جایی اند که آرزویش را دارند. بی آنکه آگاه باشند.