«هیچکس توی این خونه غریبه نیست.
آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا میمونه.
خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا میمونه.
خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
- خانه سبز
𝘋𝘦𝘮𝘰𝘭𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘗𝘢𝘳𝘢𝘥𝘦
هنوز قابلیت اینو دارم بشینم با Under the Red Hood گریه کنم
الان میخوام منم برم کنار صبا گریه کنم
هروقت فاصله ایستگاه اتوبوس تا خونه رو پیاده میرم و اهنگامو گوش میدم آدم خوشحال تریم و هروقت دوستمم میاد باهام سوار میشه و تو اتوبوس باهمیم و حرف میزنیم آدم خوشحال تر تر
چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته
آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
Code 200
چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
ای کاش خدا به بقیه درخواستامم اینقدر سریع جواب میداد
😭3