دوشنبه وقتی تموم میشه برای من عملا انگار هفته تموم میشه
آرامش بعد از دوشنبه »»»»
آرامش بعد از دوشنبه »»»»
«هیچکس توی این خونه غریبه نیست.
آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا میمونه.
خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا میمونه.
خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
- خانه سبز
𝘋𝘦𝘮𝘰𝘭𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘗𝘢𝘳𝘢𝘥𝘦
هنوز قابلیت اینو دارم بشینم با Under the Red Hood گریه کنم
الان میخوام منم برم کنار صبا گریه کنم
هروقت فاصله ایستگاه اتوبوس تا خونه رو پیاده میرم و اهنگامو گوش میدم آدم خوشحال تریم و هروقت دوستمم میاد باهام سوار میشه و تو اتوبوس باهمیم و حرف میزنیم آدم خوشحال تر تر