شماهم وقتی با خودکار مشکی مینویسین، بد خط تر و کثیف تر مینویسین تا وقتی از خودکار آبی استفاده میکنین؟
👍2
دُژَـم
روز جهانی پرنسس رو به سیسیای گلم و خودم تبریک میگم💅
یاسمن گفته بود بعد مدتها انرژی زنونمو فعال کردی
ولی برای من فکر کنم برای اولین بار فعال کردی 🤣
روز تو هم مبارک سیسی 💅🫶🏻✨
ولی برای من فکر کنم برای اولین بار فعال کردی 🤣
روز تو هم مبارک سیسی 💅🫶🏻✨
💅1
چقدر بدم میاد که وقتی یه چیزی رو من از خیلی قبل دوست دارم، بقیه میان به خاطر دوباره معروف شدنش، خودشونو طرفدار دو آتیشه اش نشون میدن؛ درحالی که حتی اگه ذره ای بشناسنش
اونجا که بودم با دیدن دریا یاد این جور نقاشیای مثل عکس سمت راست افتادم »»»»»
- کلافه بودم گفتم یه سر بیام پیش تو
یه موقعهایی فکر میکنم کاش یه کسایی رو از اول نمیدیدیم
شاید اینطوری راحتتر زندگی میکردیم
انگار همو نمیشناختیم
امروز رفتم همه عکسایی که از قدیم لایک کرده بودم رو آن لایک کردم
میشه فراموشش کرد؟ من چه گوهی بخورم؟
+ یاد بگیر که عادت بکنی
- فقط همین؟
+ چاییتو بخور
- یه کاری بگو بکنم
+ هیچ کاریش نمیشه کرد
- فقط نگاش کنم؟
- میتونی چشماتو ببندی، بعد اینکه باز میکنی دیگه هیچی وجود نداره
یه موقعهایی فکر میکنم کاش یه کسایی رو از اول نمیدیدیم
شاید اینطوری راحتتر زندگی میکردیم
انگار همو نمیشناختیم
امروز رفتم همه عکسایی که از قدیم لایک کرده بودم رو آن لایک کردم
میشه فراموشش کرد؟ من چه گوهی بخورم؟
+ یاد بگیر که عادت بکنی
- فقط همین؟
+ چاییتو بخور
- یه کاری بگو بکنم
+ هیچ کاریش نمیشه کرد
- فقط نگاش کنم؟
- میتونی چشماتو ببندی، بعد اینکه باز میکنی دیگه هیچی وجود نداره
Telegram
attach 📎