ولی من جدی این سری رو به جز حالا خالتور که یکم کمتر دوست داشتم، واقعا تو بچگی عاشق بقیشون بودم
شماهم وقتی با خودکار مشکی مینویسین، بد خط تر و کثیف تر مینویسین تا وقتی از خودکار آبی استفاده میکنین؟
👍2
دُژَـم
روز جهانی پرنسس رو به سیسیای گلم و خودم تبریک میگم💅
یاسمن گفته بود بعد مدتها انرژی زنونمو فعال کردی
ولی برای من فکر کنم برای اولین بار فعال کردی 🤣
روز تو هم مبارک سیسی 💅🫶🏻✨
ولی برای من فکر کنم برای اولین بار فعال کردی 🤣
روز تو هم مبارک سیسی 💅🫶🏻✨
💅1
چقدر بدم میاد که وقتی یه چیزی رو من از خیلی قبل دوست دارم، بقیه میان به خاطر دوباره معروف شدنش، خودشونو طرفدار دو آتیشه اش نشون میدن؛ درحالی که حتی اگه ذره ای بشناسنش
اونجا که بودم با دیدن دریا یاد این جور نقاشیای مثل عکس سمت راست افتادم »»»»»