Code 200
حس میکنم یا کلا هشتگ هارو باید بردارم یا اسمشو عوض کنم چون آرت خیلی کلمه سنگینیه برای این چیزای کصخلانه من
وای چقدر زر میزنی کاش میتونستم ریمووت کنم
Code 200
وای چقدر زر میزنی کاش میتونستم ریمووت کنم
ایول اتفاقا ادمین بهتری میشی
Code 200
Photo
مجدد همون که اینجا نوشتم
با این تفاوت که این دفعه من گفتم ثابت برای همه اولین عکس سمت چپ رو معیار میگیرم و خب شد این
با این تفاوت که این دفعه من گفتم ثابت برای همه اولین عکس سمت چپ رو معیار میگیرم و خب شد این
دلم برای مسابقه هایی مثل مسابقه مسیر طلایی، رالی ایرانی، راز سیب، چهار سه دو یک و خیلیای دیگه تنگ شده
یه زمانی به اینکه مامان بابام میگفتن بعدا از این سن که بگذری تلویزیون برات جذابیت نداره میخندیدم، ولی خیلی زودتر از اونی که فکر میکردم برنامه های تلویزیون مزخرف شدن
Tutifruti
مدیونین همشو گوش ندین
واقعا خوشحالم که به حرفش گوش دادم و تونستم این شاهکار رو پیدا کنم
هرچند صبا از قبل آشنا بود و الان باهم کلی عر زدیم ولی در هر صورت خیلی زیاد خوشحالم
هرچند صبا از قبل آشنا بود و الان باهم کلی عر زدیم ولی در هر صورت خیلی زیاد خوشحالم