این هشتگ آرت رو که میذارم از خودم خجالت میکشم راستش که برای چنین چیزایی، چنین هشتگی میذارم
حس میکنم یا کلا هشتگ هارو باید بردارم یا اسمشو عوض کنم
چون آرت خیلی کلمه سنگینیه برای این چیزای کصخلانه من
چون آرت خیلی کلمه سنگینیه برای این چیزای کصخلانه من
Code 200
حس میکنم یا کلا هشتگ هارو باید بردارم یا اسمشو عوض کنم چون آرت خیلی کلمه سنگینیه برای این چیزای کصخلانه من
وای چقدر زر میزنی کاش میتونستم ریمووت کنم
Code 200
وای چقدر زر میزنی کاش میتونستم ریمووت کنم
ایول اتفاقا ادمین بهتری میشی