تجربه VR امروز واقعااااا تجربه قشنگی بود و خوشحالم که اسممو نوشتم و شانسمم افتاد تا این کارو انجام بدم
🍾1
میتوان به رقم بیماری و حضور دشمنان، زنده ماند. فقط نباید از تغییر بیم داشت و باید تلاش کنیم از چیز های کوچک لذت ببریم.
این هشتگ آرت رو که میذارم از خودم خجالت میکشم راستش که برای چنین چیزایی، چنین هشتگی میذارم