واقعا اژدها سواران ۱ یه چیز دیگه بود و چقدر لایو اکشنش قشنگ بود ✨✨✨
وای گابر عاالی بود 😂😭
وای گابر عاالی بود 😂😭
هرچی من به یادگاری هام و وسایلم وابسته ام بیشتر گم میشن یا میشکنن یا خراب میشن :)))
Code 200
هرچی من به یادگاری هام و وسایلم وابسته ام بیشتر گم میشن یا میشکنن یا خراب میشن :)))
اوکی درسته کلی عر زدم ولی پیدا شد ✨✨✨✨
You look out the window and joke
"If I just jumped, do you think I would float?"
Forwarded from DivellA Chalanges
همیشه فکر میکردم اگه یه روز خسته شی، برمیگردی. ولی تو هیچوقت نمیمونی جایی که روحت ساکت میشه.
شاید من هم یه نقطهی ساکت بودم... و تو باید میرفتی.
شاید من هم یه نقطهی ساکت بودم... و تو باید میرفتی.
💌 Code 200
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM