Code 200
میخوام برای اکیپی که دارم جون بدم 😭✨✨✨ یکی از یکی دیگه خفن تر
برای همه به جز صبا*
برای صبا میخوام جون اونو بگیرم نه اینکه جون بدم
برای صبا میخوام جون اونو بگیرم نه اینکه جون بدم
Code 200
چرا مهر داره اینقدر کش میاد
بالاخره از مهر لعنتی بیرون اومدیم
آبان، جان من بهتر از مهر باش
آبان، جان من بهتر از مهر باش
تا این حد برام ملموس بود که یه جاهایی حتی میتونستم کاملا تصویر بسازم مثل یک فیلم
با اینکه این داستان توی سری فیلم های مارول هم نبود
و خلاصه که عاشقش شدم
با اینکه این داستان توی سری فیلم های مارول هم نبود
و خلاصه که عاشقش شدم