یعنی میام یه دقیقه خوشحال باشم امروز رو لااقل میشه استراحت کنم که یادم میاد استاد درس فردا هم میاد میپرسه
Code 200
میخوام برای اکیپی که دارم جون بدم 😭✨✨✨ یکی از یکی دیگه خفن تر
برای همه به جز صبا*
برای صبا میخوام جون اونو بگیرم نه اینکه جون بدم
برای صبا میخوام جون اونو بگیرم نه اینکه جون بدم
Code 200
چرا مهر داره اینقدر کش میاد
بالاخره از مهر لعنتی بیرون اومدیم
آبان، جان من بهتر از مهر باش
آبان، جان من بهتر از مهر باش