این واقعا حس جالبیه که خواستم گوشیمو برای عکس گرفتن از کتاب بردارم و یهو دیدم صفحه اسکرینم تونی عه و الان دارم کتابشم میخونم
❤🔥1
یعنی میام یه دقیقه خوشحال باشم امروز رو لااقل میشه استراحت کنم که یادم میاد استاد درس فردا هم میاد میپرسه
Code 200
میخوام برای اکیپی که دارم جون بدم 😭✨✨✨ یکی از یکی دیگه خفن تر
برای همه به جز صبا*
برای صبا میخوام جون اونو بگیرم نه اینکه جون بدم
برای صبا میخوام جون اونو بگیرم نه اینکه جون بدم