اینو برام ناشناس فرستادن و میتونم بگم روزمو قشنگ کرد :::)))
از ته ته قلبم ازش ممنونم بابت چنین چیز قشنگی
از ته ته قلبم ازش ممنونم بابت چنین چیز قشنگی
اول فکر کردم آهنگه و ذوق کردم
ولی وقتی بازش کردم... :::))))) بیشتر از این نمیتونستم ذوق کنم
ولی وقتی بازش کردم... :::))))) بیشتر از این نمیتونستم ذوق کنم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میتونم برای ایده اش بمیرم 🪷
Forwarded from °• دِ لِیْزی آرتیسْت •° (- NeG)
- راسته که میگن هرکسی یه ستاره داره؟
+ فقط چیزایی رو که به هیچکس نمیتونه تعلق داشته باشه، عادلانه تقسیم میکنن.
- نمایشنامهی گلدان؛ بهمن فرسی.
+ فقط چیزایی رو که به هیچکس نمیتونه تعلق داشته باشه، عادلانه تقسیم میکنن.
- نمایشنامهی گلدان؛ بهمن فرسی.
ما آدم ها دو تا سبد بهمون آویزونه، یکی جلومون و یکی هم پشتمون
خوبی هامون توی سبد جلویی میندازیمت و بدی هامونوتوی سبد پشتی
حالا وقتی تو مسیر زندگیمون راه میریم دو چیزو میبینیم: خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی
خوبی هامون توی سبد جلویی میندازیمت و بدی هامونوتوی سبد پشتی
حالا وقتی تو مسیر زندگیمون راه میریم دو چیزو میبینیم: خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی
پائولو کوئیلو