Code 200
172 subscribers
1.12K photos
106 videos
1 file
109 links
‹ از نوادگان خر شرک ›
ENFP

حرفی، نظری، درد و دلی
اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗
http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Download Telegram
[ اگر سریال لوکی رو ندیدین ترجیحا باز نکنین عکسارو چون ممکنه اسپویل بشین ]
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Code 200
Photo
متاسفانه تنها عکس موجود از امشب
اینقدر تفریح سالمی بود که داشتیم بشکن دو دستی رو باهم تمرین می‌کردیم

BYMAKS 🌯
چه جالب، اون شبم سر گوش دادن به آهنگای چنل یاسین دلم نمی‌خواست بخوابم
حتی اون شبم آهنگ جدید حامیم اومده بود
Forwarded from Ending
هوا به این خوبی، حیف فرداش شنبه‌ست.
😭1
در من کسی پیوسته می‌گرید
این «من» که از گهواره با من بود
این «من» که با من
تا گور همراه است
دردی ست چون خنجر
یا خنجری چون درد
همزادِ خون در دل
ابری ست بارانی
ابری که گویی گریه های قرن ها را در گلو دارد
ابری که در من
یکریز می بارد
شب های بارانی
او با صدای گریه اش غمناک می خواند
رودی ست بی آغاز و بی انجام
با های های گریه اش در بی کرانِ دشت می‌راند
پیری حکایت گوست
کز کودکی با خود مرا می‌بُرد در باغ های مردمی گریان
اما چه باغی؟ دوزخی کانجا
هر دم گلی نشکفته می پژمرد
مرغی ست خونین بال
کز زیرِ پر چشمش
اندوهناکِ سنگباران هاست
او در هوای مهربانی بال می آراست
- کی مهربانی باز خواهد گشت؟
- نه، مهربانی
آغاز خواهد گشت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این دو روز فوت شدم رسما از دانشگاه
دیگه بس!
- هری پاتر و تالار اسرار، جی کی رولینگ
-
یه جوری گالریم بعد از یه مدت همش گربه شده که باید یه پوشه «گربه» هم به پوشه های آسمون و ماه ام اضافه کنم