Code 200
Photo
متاسفانه تنها عکس موجود از امشب
اینقدر تفریح سالمی بود که داشتیم بشکن دو دستی رو باهم تمرین میکردیم
BYMAKS 🌯
اینقدر تفریح سالمی بود که داشتیم بشکن دو دستی رو باهم تمرین میکردیم
BYMAKS 🌯
چه جالب، اون شبم سر گوش دادن به آهنگای چنل یاسین دلم نمیخواست بخوابم
حتی اون شبم آهنگ جدید حامیم اومده بود
حتی اون شبم آهنگ جدید حامیم اومده بود
در من کسی پیوسته میگرید
این «من» که از گهواره با من بود
این «من» که با من
تا گور همراه است
دردی ست چون خنجر
یا خنجری چون درد
همزادِ خون در دل
ابری ست بارانی
ابری که گویی گریه های قرن ها را در گلو دارد
ابری که در من
یکریز می بارد
شب های بارانی
او با صدای گریه اش غمناک می خواند
رودی ست بی آغاز و بی انجام
با های های گریه اش در بی کرانِ دشت میراند
پیری حکایت گوست
کز کودکی با خود مرا میبُرد در باغ های مردمی گریان
اما چه باغی؟ دوزخی کانجا
هر دم گلی نشکفته می پژمرد
مرغی ست خونین بال
کز زیرِ پر چشمش
اندوهناکِ سنگباران هاست
او در هوای مهربانی بال می آراست
- کی مهربانی باز خواهد گشت؟
- نه، مهربانی
آغاز خواهد گشت
این «من» که از گهواره با من بود
این «من» که با من
تا گور همراه است
دردی ست چون خنجر
یا خنجری چون درد
همزادِ خون در دل
ابری ست بارانی
ابری که گویی گریه های قرن ها را در گلو دارد
ابری که در من
یکریز می بارد
شب های بارانی
او با صدای گریه اش غمناک می خواند
رودی ست بی آغاز و بی انجام
با های های گریه اش در بی کرانِ دشت میراند
پیری حکایت گوست
کز کودکی با خود مرا میبُرد در باغ های مردمی گریان
اما چه باغی؟ دوزخی کانجا
هر دم گلی نشکفته می پژمرد
مرغی ست خونین بال
کز زیرِ پر چشمش
اندوهناکِ سنگباران هاست
او در هوای مهربانی بال می آراست
- کی مهربانی باز خواهد گشت؟
- نه، مهربانی
آغاز خواهد گشت
Telegram
attach 📎
یه جوری گالریم بعد از یه مدت همش گربه شده که باید یه پوشه «گربه» هم به پوشه های آسمون و ماه ام اضافه کنم