بگین که شماهم از دکمه سیو به جای لایک برای پستایی استفاده میکنین که یا حق میگن راجب خودتون یا درکل خوشتون اومده، مثلا شاید یه ادیت از فیلم مورد علاقتون
فقط صرفا چون نمیتونین به خاطر فالوراتون لایکش کنین یا نمیخواین اون قسمتایی که راجب خودتونه رو فاش کنین...
و الان به خاطر همین کار، انبوهی از پست سیو شده دارین که درواقع قرارم نیست دوباره برگردین ببینینشون
فقط صرفا چون نمیتونین به خاطر فالوراتون لایکش کنین یا نمیخواین اون قسمتایی که راجب خودتونه رو فاش کنین...
و الان به خاطر همین کار، انبوهی از پست سیو شده دارین که درواقع قرارم نیست دوباره برگردین ببینینشون
👍3