اون دوتای پشتی من و خواهرم تو بچگی تو استخریم که مسابقه میذاشتیم ببینیم کی بیشتر میتونه زیر آب بمونه
فاصله ی بین دو امتحانم بیشتر از تابستونی که گذشت احساس ازادی خاطر و رهایی دارم
اون چه تابستون زهرمار و مزخرفی بود اخه، البته حالا نه اینقدر غلیظ، ولی خب خیلی خنثی بود
اون چه تابستون زهرمار و مزخرفی بود اخه، البته حالا نه اینقدر غلیظ، ولی خب خیلی خنثی بود
عه من الان توجه کردم
چقدر از اینکه بعضی آهنگام اینقدر پرایوت شِیر خوردن خوشحال گشتم 😭✨
و اینکه دیدم این پادکست های از قیطریه تا اورنج کانتی هم شِیر خورده بودن و باز هم خوشحال گشتم
چقدر از اینکه بعضی آهنگام اینقدر پرایوت شِیر خوردن خوشحال گشتم 😭✨
و اینکه دیدم این پادکست های از قیطریه تا اورنج کانتی هم شِیر خورده بودن و باز هم خوشحال گشتم
بعد هر امتحان سنگین چنلای هم کلاسیامو بیاین نگاه کنین یهو پر آهنگ میشه، قشنگ معلومه همه بعد امتحان پناه میبرن به آهنگ