بامزه بودن زورکی، بی مزه تر از هر بی مزه ای میشود.
خیلی چیزها دستوری نیستند؛
خصوصاً برق زدن چشم ها.
نمیتوان زورکی در چشم ها برق زندگی جاری ساخت.
اون دوتای پشتی من و خواهرم تو بچگی تو استخریم که مسابقه میذاشتیم ببینیم کی بیشتر میتونه زیر آب بمونه
فاصله ی بین دو امتحانم بیشتر از تابستونی که گذشت احساس ازادی خاطر و رهایی دارم
اون چه تابستون زهرمار و مزخرفی بود اخه، البته حالا نه اینقدر غلیظ، ولی خب خیلی خنثی بود
اون چه تابستون زهرمار و مزخرفی بود اخه، البته حالا نه اینقدر غلیظ، ولی خب خیلی خنثی بود
عه من الان توجه کردم
چقدر از اینکه بعضی آهنگام اینقدر پرایوت شِیر خوردن خوشحال گشتم 😭✨
و اینکه دیدم این پادکست های از قیطریه تا اورنج کانتی هم شِیر خورده بودن و باز هم خوشحال گشتم
چقدر از اینکه بعضی آهنگام اینقدر پرایوت شِیر خوردن خوشحال گشتم 😭✨
و اینکه دیدم این پادکست های از قیطریه تا اورنج کانتی هم شِیر خورده بودن و باز هم خوشحال گشتم
بعد هر امتحان سنگین چنلای هم کلاسیامو بیاین نگاه کنین یهو پر آهنگ میشه، قشنگ معلومه همه بعد امتحان پناه میبرن به آهنگ