اگه خواستین رو متن پایین کلیک کنین و به چت جی بی تیتون بدین تا باهم یه تست روانشناختی انجام بدین
يه تست طراحى كن كه انگار دارى از من اعتراف ميگيرى اما نه با سوال هاى مستقيم بلكه با سوال هاى خلاق و عميق. اون مدلى كه ظاهرش ساده است، ولى تهش يه چيزى رو از ته وجودم ميكشه بيرون، حداقل ده تا سوال ازم بپرس، به ترتيب باش و هر پاسخى كه دادم بعد برو سراغ رو سؤال بعدى، سوالاتت بايد تركيبى از روانشناسى، تخيل و خودشناسى باشه، يه جورى سوالا رو طراحى كن كه مجبور شم فكر كنم نه فقط اينكه جواب بدم، بعد از گرفتن جوابامم يه تحليل كامل بهم بده، اكه در آخر هم تونستى يه اسم خفن براى تستمون انتخاب كن يه چيزى كه به حال و هوای اعترافات تاریک ذهن من بخورهبامزه بودن زورکی، بی مزه تر از هر بی مزه ای میشود.
خیلی چیزها دستوری نیستند؛
خصوصاً برق زدن چشم ها.
نمیتوان زورکی در چشم ها برق زندگی جاری ساخت.
اون دوتای پشتی من و خواهرم تو بچگی تو استخریم که مسابقه میذاشتیم ببینیم کی بیشتر میتونه زیر آب بمونه
فاصله ی بین دو امتحانم بیشتر از تابستونی که گذشت احساس ازادی خاطر و رهایی دارم
اون چه تابستون زهرمار و مزخرفی بود اخه، البته حالا نه اینقدر غلیظ، ولی خب خیلی خنثی بود
اون چه تابستون زهرمار و مزخرفی بود اخه، البته حالا نه اینقدر غلیظ، ولی خب خیلی خنثی بود
عه من الان توجه کردم
چقدر از اینکه بعضی آهنگام اینقدر پرایوت شِیر خوردن خوشحال گشتم 😭✨
و اینکه دیدم این پادکست های از قیطریه تا اورنج کانتی هم شِیر خورده بودن و باز هم خوشحال گشتم
چقدر از اینکه بعضی آهنگام اینقدر پرایوت شِیر خوردن خوشحال گشتم 😭✨
و اینکه دیدم این پادکست های از قیطریه تا اورنج کانتی هم شِیر خورده بودن و باز هم خوشحال گشتم
بعد هر امتحان سنگین چنلای هم کلاسیامو بیاین نگاه کنین یهو پر آهنگ میشه، قشنگ معلومه همه بعد امتحان پناه میبرن به آهنگ