حالا میفهمی آدمیزاد بیمار چه طبعی برای تعبیر و تفسیر های پرت و پلا پیدا میکند.
بی خود نیست خیلیا، بهترین نوشته هایشان را در حال و هوای خل مشنگی نوشته اند.
درسته من طرفدار شاد کردن فضای ماشین با آهنگ و کیف کردن و اینام تو جاده
ولی الان که این جور کتابای صوتی یا پادکستارو گوش میدم، میبینم استادمونم روش قشنگی داشت برای گذروندن جاده
میگفت ما هر وقت که با خانواده میریم سفر، تو راه کتاب صوتی میذاریم که با سلیقه همه جور دربیاد، و تقریبا توی رفت و برگشتِ هر سفر، یک کتاب تموم میکنیم
ولی الان که این جور کتابای صوتی یا پادکستارو گوش میدم، میبینم استادمونم روش قشنگی داشت برای گذروندن جاده
میگفت ما هر وقت که با خانواده میریم سفر، تو راه کتاب صوتی میذاریم که با سلیقه همه جور دربیاد، و تقریبا توی رفت و برگشتِ هر سفر، یک کتاب تموم میکنیم
البته که مثلا من این طوری نمیتونم روی داستان تمرکز کنم 😭😂 ولی خب درکل ایده ی جالب و قشنگیه
شما هم وقتی یهو وسط درس خوندن به خودتون میاین میبینین دارین تمرینِ امضا میکنین؟
🤝4
کافیست در هر خانه ای دوری بزنید تا دریابید میز ها و صندلی ها همیشه بیش از صاحبشان عمر کرده اند