ولی اینکه بزرگ شدن دوستایی که ۷ ساله باهاشونی رو حس کنی، حس فوق العاده ای عه :))
🐳1
نیگا درسته با آهنگ نسبتا بلند تو خیابون راه رفتن یکم مردم آزاری محسوب میشه، اما وقتی کسی نیست یا حداقل زیاد نیستن، واقعا کیف میده تا اینکه بیای هندزفری یا ایرپاد بذاری