یک سری انیمیشن ها یا فیلمایی که تو بچگی دیدم و خوشم نیومده بود رو داشتم مرور میکردم، بعد دیدم دلیل اینکه اون موقع دوسشون نداشتم، بیشتر برای این بود که خیلی غمگین بودن و داستان شادی نداشتن
اما الان که دوباره دارم مرورشون میکنم، میبینم چقدر دوست دارم دوباره ببینمشون
موضوعشون خیلی حق بودن، فقط انگار زمان مناسبی برای دیدنشون نبود
اما الان که دوباره دارم مرورشون میکنم، میبینم چقدر دوست دارم دوباره ببینمشون
موضوعشون خیلی حق بودن، فقط انگار زمان مناسبی برای دیدنشون نبود
Code 200
اگه میدونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
-who I am-
-who I am-
اگه میدونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
😭1
ᴩʀᴏꜰᴇꜱꜱɪᴏɴᴀʟ ᴏᴠᴇʀᴛʜɪɴᴋᴇʀ
#sketch
اگه خواستین رفیقمون بالاخره به چنلش برگشته 🪅