Code 200
149 subscribers
1.11K photos
105 videos
1 file
108 links
‹ از نوادگان خر شرک ›
ENFP

حرفی، نظری، درد و دلی
اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗
http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Download Telegram
واقعا آرکین رو قبلا هم که هنوز ندیده بودم تحسین میکردم بابت طراحی و آرت اش، جدای از داستان
و الان که دارم میبینم، تو تک تک صحنه هاش لذت میبرم
🕊1
Code 200
اگه می‌دونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
اگه می‌دونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
Code 200
اگه می‌دونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
کیمیا من خیلی وقته فهمیدم دوست خوبی برات نیستم
در واقع از اولش
👍2
Code 200
در واقع از اولش
آره مطمئن بودم شماها اکثرشو ندیدین 🙂🙂
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
-
-
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
- هری پاتر و سنگ جادو، جی کی رولینگ
- معع 🐑
یه تشکر باید بکنم از فیلمایی که میان متن پیامکارو میخونن، چه دوبله چه خود فیلم
و یه تشکر دیگه هم باید بکنم از زیرنویسایی که اهنگارو هم ترجمه میکنن
Code 200
خب پارت دوم هم گوش دادم و این پارت، حسین پناهی رو به عنوان نماینده این بخش گذاشته بود پیشاپیشم یه توضیح میدم که کلا آنیما یا آنیموس اون الگوی کهن مادری ای هست که توی جهان گم شده نه مادر به معنایی که تو ذهنمون داریم، یک مادر که فقط شاید روحش اون شکلی باشه و…
بالاخره تونستم پارت سومشم گوش بدم
خب این پارت حلاج رو برای فهم راحت تر و به عنوان نمونه گذاشته بود
بیشتر راجب این بود که ما یه بخشی به نام «ایگو» داریم که شامل تمام حافظه و احساسات و هیجانات و کلا تمام ذهن و بخش خودآگاه میشه
ولی اونچه که مهم تره بخش ناخودآگاه فردی و ناخودآگاه جمعی عه که مارو به آخرین مرحله نظریه یونگ، یعنی آشنا شدن با خویشتن می‌رسونه
حرفش این بود که نباید آدم فقط به ایگو خودش بچسبه و باید مثل یه کتاب به شناختن خودش بپردازه و لایه های ظاهری رو کنار بزنه
حتی کساییم که میگن به خودشناسی رسیدن، هنوز توی ایگو خودشونن و به لایه های عمقی تر نرسیدن
و خب دیگه صحبتاش تو همین موضوعات می‌چرخه