واقعا آرکین رو قبلا هم که هنوز ندیده بودم تحسین میکردم بابت طراحی و آرت اش، جدای از داستان
و الان که دارم میبینم، تو تک تک صحنه هاش لذت میبرم
و الان که دارم میبینم، تو تک تک صحنه هاش لذت میبرم
🕊1
Code 200
اگه میدونی این یعنی چی، پس دوست خوب منی
کیمیا من خیلی وقته فهمیدم دوست خوبی برات نیستم
یه تشکر باید بکنم از فیلمایی که میان متن پیامکارو میخونن، چه دوبله چه خود فیلم