ای کاش یکی بهم بگه چرا هر دفعه ساعت رند میبینم از صفحه قفل گوشیم اسکرین میگیرم درحالی که بعدش یا دلیت میکنم یا همین طور اونجا میپوسن
👍1
Code 200
ای کاش یکی بهم بگه چرا هر دفعه ساعت رند میبینم از صفحه قفل گوشیم اسکرین میگیرم درحالی که بعدش یا دلیت میکنم یا همین طور اونجا میپوسن
چرا هر دفعه ساعت رند میبینی از صفحه قفل گوشیت اسکرین میگیری درحالی که بعدش یا دلیت میکنی یا همین طور اونجا میپوسن
Code 200
چرا هر دفعه ساعت رند میبینی از صفحه قفل گوشیت اسکرین میگیری درحالی که بعدش یا دلیت میکنی یا همین طور اونجا میپوسن
یه دقیقه فکر کردم دستم خورده دوبار فرستادمش 🤣🤣🤣
Forwarded from 𝕾𝖆𝖇𝖆
باورت میشه تو گوشی داشتم پیامای قبلیرو میخوندم از بیکاری؟
Code 200
Mahyar, Shayea, Mehrad Hidden – Boro Khoone
بده حال خیابونا
غمگینه مثل سوز گیتار
تنها از این بالا گیجم
بیفتم خودم یا ته سیگار
بده حال خیابونا
فقط منو بذار خونه
تو ماشین خاموشه ضبط
سکوت تنها صدامونه
خنده ها شده دکوری
دروغه جواب چطوری
مرد دیگه ذوق ما
واسه شمالای یهویی
اگه میشه برو خونه
یه هیولا تو خیابون
به نام خاطره پی منه
میکشتم زود تر از سیانور
فقط منو بذار خونه
میخوام تعطیلی مو اصلا خونه باشم
سراغمم کسی گرفت
بگین یه جا دیگست و دوره راشم
کارای عجیب میکنم
کار تعطیله از جیب میخورم
از آدم جدید بیزارم
از رفیقای قدیم میبرم
میزنم عطرشو به بالشم
واسه من بسه حتی یادشم
فک کنم بزرگ شدم دیگه نه
فاز من کجا کجا فاز شهر
من شدم معتاد تنهایی
نه کسی میاد دیگه نه من میرم جایی
ساکتم بی حوصلم سردم
بس که گیر کرده تو دلم یه حرفایی
من شدم معتاد تنهایی
بارون و یه پنجره چایی
من شدم معتاد تنهایی
تا همیشه نه یه شبایی