ای کاش یکی بهم بگه چرا هر دفعه ساعت رند میبینم از صفحه قفل گوشیم اسکرین میگیرم درحالی که بعدش یا دلیت میکنم یا همین طور اونجا میپوسن
👍1
Code 200
ای کاش یکی بهم بگه چرا هر دفعه ساعت رند میبینم از صفحه قفل گوشیم اسکرین میگیرم درحالی که بعدش یا دلیت میکنم یا همین طور اونجا میپوسن
چرا هر دفعه ساعت رند میبینی از صفحه قفل گوشیت اسکرین میگیری درحالی که بعدش یا دلیت میکنی یا همین طور اونجا میپوسن
Code 200
چرا هر دفعه ساعت رند میبینی از صفحه قفل گوشیت اسکرین میگیری درحالی که بعدش یا دلیت میکنی یا همین طور اونجا میپوسن
یه دقیقه فکر کردم دستم خورده دوبار فرستادمش 🤣🤣🤣
Forwarded from 𝕾𝖆𝖇𝖆
باورت میشه تو گوشی داشتم پیامای قبلیرو میخوندم از بیکاری؟