Lonely Star
Oh Wonder
Being a human is pretty much the hardest thing to be
ای کاش یکی بهم بگه چرا هر دفعه ساعت رند میبینم از صفحه قفل گوشیم اسکرین میگیرم درحالی که بعدش یا دلیت میکنم یا همین طور اونجا میپوسن
👍1
Code 200
ای کاش یکی بهم بگه چرا هر دفعه ساعت رند میبینم از صفحه قفل گوشیم اسکرین میگیرم درحالی که بعدش یا دلیت میکنم یا همین طور اونجا میپوسن
چرا هر دفعه ساعت رند میبینی از صفحه قفل گوشیت اسکرین میگیری درحالی که بعدش یا دلیت میکنی یا همین طور اونجا میپوسن
Code 200
چرا هر دفعه ساعت رند میبینی از صفحه قفل گوشیت اسکرین میگیری درحالی که بعدش یا دلیت میکنی یا همین طور اونجا میپوسن
یه دقیقه فکر کردم دستم خورده دوبار فرستادمش 🤣🤣🤣