#آگهی_بکارگیری_نیرو
باغ تالار نادری جهت تکمیل نیرو کار خود به تعدادی خانم و آقا جهت امر مهمانداری در مجالس نیاز دارد.
عزیزانی که واجد شرایط و علاقمند هستند با مدیریت باغ تالار آقای سلیم نادری تماس بگیرند.
09155080847
@buvanloo
باغ تالار نادری جهت تکمیل نیرو کار خود به تعدادی خانم و آقا جهت امر مهمانداری در مجالس نیاز دارد.
عزیزانی که واجد شرایط و علاقمند هستند با مدیریت باغ تالار آقای سلیم نادری تماس بگیرند.
09155080847
@buvanloo
Forwarded from ربات حذف ✂️
#Rojda
#روژدا
Newroz
نوروز
🍁 🍁
🌼🍂🌸🍂🌺🍂🌸🍂🌼
🍂🌺🍂🌸🍂🌺
🌺🍂🌸
🌸
Bîst û yekê Adarê
Mizgîniya biharê
Îro roja seyranê
Bihev re bigrin dîlanê
بیست و یکم آدار
مژدەی آمدن بهار را میدهد
امروز روز تفریح و گردش است
با هم به رقص و پایکوبی بپردازید
آدار: ماهی معادل ماه مارس میلادی کە بخشی از آن در اسفند و بخشی در فروردین میباشد. بیست و یکم آدار برابر با روز نوروز و اول فروردین میباشد
Werin werin dîlanê
Werin werin seyranê
Îro Newroz e
Newroz pîroz e
بیایید، به رقص و پایکوبی بیایید
بیایید، به تفریح و گردش بیایید
امروز نوروز است
نوروز مبارک باشد
Agirê Newrozê vêxin
Dilê mirovan şa bikin
Keç û xortên me Kurdan
Berê xwe bidin qadan
آتش نوروزی را برپا کنید
دل مردمان را شاد کنید
ای دختر و پسران کُرد
به پا خیزید و بسمت میدان ها بروید
Newroz tu çiqas xweş î
Ji bona me roja geş î
Gul û kulîlk vedibin
Namîne tarî û reşî
ای نوروز تو خیلی خوب و خوش هستی
برای ما روز خوش هستی
گل و شکوفەها باز میشوند
و تاریکی و سیاهی نخواهد ماند
🌸
🌺🍂🌸
🍂🌺🍂🌸🍂🌺
🌼🍂🌸🍂🌺🍂🌸🍂🌼
Wergêr:
Weşangeh:
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
#روژدا
Newroz
نوروز
🍁 🍁
🌼🍂🌸🍂🌺🍂🌸🍂🌼
🍂🌺🍂🌸🍂🌺
🌺🍂🌸
🌸
Bîst û yekê Adarê
Mizgîniya biharê
Îro roja seyranê
Bihev re bigrin dîlanê
بیست و یکم آدار
مژدەی آمدن بهار را میدهد
امروز روز تفریح و گردش است
با هم به رقص و پایکوبی بپردازید
آدار: ماهی معادل ماه مارس میلادی کە بخشی از آن در اسفند و بخشی در فروردین میباشد. بیست و یکم آدار برابر با روز نوروز و اول فروردین میباشد
Werin werin dîlanê
Werin werin seyranê
Îro Newroz e
Newroz pîroz e
بیایید، به رقص و پایکوبی بیایید
بیایید، به تفریح و گردش بیایید
امروز نوروز است
نوروز مبارک باشد
Agirê Newrozê vêxin
Dilê mirovan şa bikin
Keç û xortên me Kurdan
Berê xwe bidin qadan
آتش نوروزی را برپا کنید
دل مردمان را شاد کنید
ای دختر و پسران کُرد
به پا خیزید و بسمت میدان ها بروید
Newroz tu çiqas xweş î
Ji bona me roja geş î
Gul û kulîlk vedibin
Namîne tarî û reşî
ای نوروز تو خیلی خوب و خوش هستی
برای ما روز خوش هستی
گل و شکوفەها باز میشوند
و تاریکی و سیاهی نخواهد ماند
🌸
🌺🍂🌸
🍂🌺🍂🌸🍂🌺
🌼🍂🌸🍂🌺🍂🌸🍂🌼
Wergêr:
Weşangeh:
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Telegram
attach 📎
Forwarded from اتچ بات
KAWEYÊ HESINKAR Û NEWROZ
کاوه آهنگر و نوروز
KAWEYÊ HESINKAR Û NEWROZ
Newroz ji bo gelê kurd cejna bihar û rizgarîyê ye. Sembola vê cejnê jî Kaweyê hesinkar e. Zemanekî li Îranê hikumdarekî bi navê Dehaqî hebû. Dehaq mirovekî zordar bû.Rojekî di milên wî de du mar derdikevin. Ev mar wî gelekî diêşînin. Ji bo êşa Dehaq kêm bibe. Her roj mejîyê du ciwanan didan wan maran. Ji ber vê gelek ciwanên welatî dihatin kuştin. Çend kurên Kaweyê Hesinkar jî hatin kuştin. Tenê kurekî wî mabû. Rojekî xwestin wî kurî jî bibin. Kawe xwe ranegirt û serî hilda.Xelkê bajêr dan dû wî, qesra Dehaqî hilweşandin û ew kuştin.
Bi vî awayî zordarîya Dehaqî bi dawî anîn. Ew roj roja 21ê Adar bû. Piştî wê rojê Adarê bû roja cejnê. Ji wê cejnê re Cejna Newrozê hat gotin.
کاوه آهنگر و نوروز
نوروز برای ملت/قوم کورد جشن بهار و آزادی است. نماد این جشن هم کاوه آهنگر است. یک زمانی در ایران یک حاکم به نام ضحاک بود، ضحاک انسانی ظالم بود. روزی روی شانه های او دو مار در آمدند. این مارها او را خیلی ازودند، بخاطر اینک ناراحتی ضحاک کم بشود، هر روز مغز دو جوان را به آن مارها می دادند، بخاطر این خیلی از جوان های کشور کشته می شدند. چند پسر کاوه آهنگر هم کشته شدند. تنها یک پسر او مانده بود. روزی خواستند این پسر را هم ببرند. کاوه توجه نکرد/پیروی نکرد و سرپیچی کرد/طغیان کرد/شورش کرد. مردم بازار به دنبالش راه افتادند، قصر ضحاک را نابود/خراب کردند و آن/او را کشتند.
به این صورت ظلم ضحاک به پایان آمد. آن روز، روز 21 آدار بود، روز بعداز آدار روز جشن شد. به آن جشن، جشن نوروز گفته شد.
#AMADEKIRIN_WERGÊR_DENG
#EHMED_QUDSÎ
@ehmed969
@HZKKL
کاوه آهنگر و نوروز
KAWEYÊ HESINKAR Û NEWROZ
Newroz ji bo gelê kurd cejna bihar û rizgarîyê ye. Sembola vê cejnê jî Kaweyê hesinkar e. Zemanekî li Îranê hikumdarekî bi navê Dehaqî hebû. Dehaq mirovekî zordar bû.Rojekî di milên wî de du mar derdikevin. Ev mar wî gelekî diêşînin. Ji bo êşa Dehaq kêm bibe. Her roj mejîyê du ciwanan didan wan maran. Ji ber vê gelek ciwanên welatî dihatin kuştin. Çend kurên Kaweyê Hesinkar jî hatin kuştin. Tenê kurekî wî mabû. Rojekî xwestin wî kurî jî bibin. Kawe xwe ranegirt û serî hilda.Xelkê bajêr dan dû wî, qesra Dehaqî hilweşandin û ew kuştin.
Bi vî awayî zordarîya Dehaqî bi dawî anîn. Ew roj roja 21ê Adar bû. Piştî wê rojê Adarê bû roja cejnê. Ji wê cejnê re Cejna Newrozê hat gotin.
کاوه آهنگر و نوروز
نوروز برای ملت/قوم کورد جشن بهار و آزادی است. نماد این جشن هم کاوه آهنگر است. یک زمانی در ایران یک حاکم به نام ضحاک بود، ضحاک انسانی ظالم بود. روزی روی شانه های او دو مار در آمدند. این مارها او را خیلی ازودند، بخاطر اینک ناراحتی ضحاک کم بشود، هر روز مغز دو جوان را به آن مارها می دادند، بخاطر این خیلی از جوان های کشور کشته می شدند. چند پسر کاوه آهنگر هم کشته شدند. تنها یک پسر او مانده بود. روزی خواستند این پسر را هم ببرند. کاوه توجه نکرد/پیروی نکرد و سرپیچی کرد/طغیان کرد/شورش کرد. مردم بازار به دنبالش راه افتادند، قصر ضحاک را نابود/خراب کردند و آن/او را کشتند.
به این صورت ظلم ضحاک به پایان آمد. آن روز، روز 21 آدار بود، روز بعداز آدار روز جشن شد. به آن جشن، جشن نوروز گفته شد.
#AMADEKIRIN_WERGÊR_DENG
#EHMED_QUDSÎ
@ehmed969
@HZKKL
Telegram
attach 📎
ÝÇ ÈÇãÕÇÍÈå ÓÊÇÑÒÇÏå æÇíÒÇäáæ
ãå ÑÓã
●هنگ و دنگ
مصاحبه با استاد اسماعیل ستارزاده در رادیو کرمانجی ( سال ۱۳۴۵)
هنگ:" مگر رسم وفا وایه "
دنگ:اسماعیل ستارزاده
صدای بوانلو
@buvanloo
مصاحبه با استاد اسماعیل ستارزاده در رادیو کرمانجی ( سال ۱۳۴۵)
هنگ:" مگر رسم وفا وایه "
دنگ:اسماعیل ستارزاده
صدای بوانلو
@buvanloo
👍2
چهار فصل دیگر از دیوان زندگی را ورق زدم. گاهی در غزل عاشقانه گفتم و گاه در قصیده حمد و ثنا کردم.
گاهی مثنوی را بدون تکرار قافیه سرودم و گاه در دوبیت آنچه داشتم، گفتم.
و گاهی شعر نو سرودم و بر قامت تو واژه و ترکیب بدیع دوختم. هی گفتم و هی ناتمام ماند. قلم اندیشه کرد.
سال به پایان رسیده و من هنوز در نگارشم. زبان در کام مانده و چشم غماز، سر سخن باز کرده و دل آشکارا می گرید بر آنچه که نباید می شد و شد. از آنچه نباید می کرد ولی به خبط و خطا رفت. گاهی از سر غفلت بود و گاه کوتاهی.
آااااااااااااای نزدیک تر از من به خدا، حلال کنید و در پایکوبی و شعف عیدتان دعا کنید.
عیدتان پیشاپیش مبارک.
سال جدیدتان رویایی.
✍خوشنما
@buvanloo💐💐🌼🌼🌸🌸🌺🌺
گاهی مثنوی را بدون تکرار قافیه سرودم و گاه در دوبیت آنچه داشتم، گفتم.
و گاهی شعر نو سرودم و بر قامت تو واژه و ترکیب بدیع دوختم. هی گفتم و هی ناتمام ماند. قلم اندیشه کرد.
سال به پایان رسیده و من هنوز در نگارشم. زبان در کام مانده و چشم غماز، سر سخن باز کرده و دل آشکارا می گرید بر آنچه که نباید می شد و شد. از آنچه نباید می کرد ولی به خبط و خطا رفت. گاهی از سر غفلت بود و گاه کوتاهی.
آااااااااااااای نزدیک تر از من به خدا، حلال کنید و در پایکوبی و شعف عیدتان دعا کنید.
عیدتان پیشاپیش مبارک.
سال جدیدتان رویایی.
✍خوشنما
@buvanloo💐💐🌼🌼🌸🌸🌺🌺
refigh (hasan aria & sajad ye
mix & master studio jowlan mu
اهنگ رفیق
اولین آهنگه
خواننده:: سجاد یکتا(فرزند آقا نجف قوی هیکل بوانلو) و حسن اریا
💾شاعر:: حسین فروهر
🎹تنظیم کننده؛:مهدی حیدر زاده
☎️شماره جهت رزرو مجالس:
09379711642
اولین آهنگه
خواننده:: سجاد یکتا(فرزند آقا نجف قوی هیکل بوانلو) و حسن اریا
💾شاعر:: حسین فروهر
🎹تنظیم کننده؛:مهدی حیدر زاده
☎️شماره جهت رزرو مجالس:
09379711642
کانال روستای بوانلو
mix & master studio jowlan mu – refigh (hasan aria & sajad ye
لطفا در جهت شادی مجالس خود از هنرمندان بوانلویی بویژه جوان هنرمندمان آقا سجاد یکتا (قوی هیکل بوانلو) استفاده و حمایت کنید.
👍1
تهیه سبد غذایی توسط مدیر محترم دبستان شهدای بوانلو سرکار خانم حسین زاده برای تعدادی از خانواده های کم بضاعت روستا .
ضمن سپاس از این کار خدا پسندانه برای ایشان از درگاه خداوند در آغاز سال نو و شروع بهار طبیعت سعادت .سلامت .سرورو سربلندی آرزومندیم
@buvanloo💐💐💐🌸🌸🌺🌺
ضمن سپاس از این کار خدا پسندانه برای ایشان از درگاه خداوند در آغاز سال نو و شروع بهار طبیعت سعادت .سلامت .سرورو سربلندی آرزومندیم
@buvanloo💐💐💐🌸🌸🌺🌺
Forwarded from قادری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
●هنگ و دنگ
هنگ: فاتمه سلطان
دنگ :
زنده یاد استاد اسماعیل ستارزاده
هنگ: فاتمه سلطان
دنگ :
زنده یاد استاد اسماعیل ستارزاده
Forwarded from قادری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاهنامه خوانی گل پسر بوانلویی امیرطاها فرزند جناب قادر قادری .
امیرطاهای عزیز حائز رتبه نخست شاهنامه خوانی در مشهد مقدس نیز هستند .
در واپسین نفس های سال ۱۴۰۰و شروع سال جدید و قرن جدید آرزوی موفقیت و سربلندی و سلامتی برای همه فرزندان دیارم بوانلو دارم .
نوروزتان پیروز 🌺🌺🌸🌸🌼🌼💐💐
@buvanloo
امیرطاهای عزیز حائز رتبه نخست شاهنامه خوانی در مشهد مقدس نیز هستند .
در واپسین نفس های سال ۱۴۰۰و شروع سال جدید و قرن جدید آرزوی موفقیت و سربلندی و سلامتی برای همه فرزندان دیارم بوانلو دارم .
نوروزتان پیروز 🌺🌺🌸🌸🌼🌼💐💐
@buvanloo
سلام ⚘
سال نو مبارک 🌹
بچهها با خيالِ کفش و لباس نو، چشمانشان را میبندند!
زنها با فکر عوض کردن فرش و رنگ مبل جديدشان!
مردها با محاسبهی هزينههای شب عيد و کارهای نيمهتمامشان!
اما فروردين که از نيمه بگذرد، طرح فرش و رنگ مبل از مُد میافتد و کفش و لباس نو از چشم، هزينهها و کارهای نيمهتمام هم احتمالا تمام میشود!
ماهیها میميرند و سبزهها پلاسيده میشوند.
روی ديوارها و شيشهها باز گرد و خاک مینشيند و هفتسينها کمکم جمع میشود...
اينها رو گفتم که بدانيم، اگر هفتسينمان يک سين هم کم داشته باشد، ايرادی ندارد!
اگر لباسمان فلان مارک و مبلتان فلان طرح هم نباشد، آسمان به زمين نمیآيد جانم!
خارج کنيم خودمان را از دور اين رقابت چشم و همچشمیها... شادیهايمان را به اين ماديات بیدوام گره نزنيم!
بگذاريم کودکانمان ياد بگيرند که سال نو چيزی نيست جز حال خوب کنار هم بودن! جز وقتی که در کنار هم میگذرانيم... احساس خوشبختی داشتن با ماديات هنر نيست!
اگر ميان همين اندک داشتههايمان هم، با هم مهربان بوديم، آن وقت برويم و ميان مردم خوشبختیمان را جار بزنيم!
اگر تصميم گرفتيم امسال را بيشتر کنار هم باشيم و بيشتر لبخند بزنيم، آن وقت است که شکوفههای خوشبختی در دلمان جوانه میزند
و حال و هوای زندگيمان بهاری میشود...
لبخند بزنيم حتی به ترک ديوار خانه مان ! شايد شکوفهای ميانش منتظر جوانه زدن باشد!
سال خوبی را برایتان آرزو دارم...پراز آرامش و حال دلتان خوب🌹🌹🌹🌹
⚘⚘⚘
#متن_کپی
سال نو مبارک 🌹
بچهها با خيالِ کفش و لباس نو، چشمانشان را میبندند!
زنها با فکر عوض کردن فرش و رنگ مبل جديدشان!
مردها با محاسبهی هزينههای شب عيد و کارهای نيمهتمامشان!
اما فروردين که از نيمه بگذرد، طرح فرش و رنگ مبل از مُد میافتد و کفش و لباس نو از چشم، هزينهها و کارهای نيمهتمام هم احتمالا تمام میشود!
ماهیها میميرند و سبزهها پلاسيده میشوند.
روی ديوارها و شيشهها باز گرد و خاک مینشيند و هفتسينها کمکم جمع میشود...
اينها رو گفتم که بدانيم، اگر هفتسينمان يک سين هم کم داشته باشد، ايرادی ندارد!
اگر لباسمان فلان مارک و مبلتان فلان طرح هم نباشد، آسمان به زمين نمیآيد جانم!
خارج کنيم خودمان را از دور اين رقابت چشم و همچشمیها... شادیهايمان را به اين ماديات بیدوام گره نزنيم!
بگذاريم کودکانمان ياد بگيرند که سال نو چيزی نيست جز حال خوب کنار هم بودن! جز وقتی که در کنار هم میگذرانيم... احساس خوشبختی داشتن با ماديات هنر نيست!
اگر ميان همين اندک داشتههايمان هم، با هم مهربان بوديم، آن وقت برويم و ميان مردم خوشبختیمان را جار بزنيم!
اگر تصميم گرفتيم امسال را بيشتر کنار هم باشيم و بيشتر لبخند بزنيم، آن وقت است که شکوفههای خوشبختی در دلمان جوانه میزند
و حال و هوای زندگيمان بهاری میشود...
لبخند بزنيم حتی به ترک ديوار خانه مان ! شايد شکوفهای ميانش منتظر جوانه زدن باشد!
سال خوبی را برایتان آرزو دارم...پراز آرامش و حال دلتان خوب🌹🌹🌹🌹
⚘⚘⚘
#متن_کپی
Gulzar
Nastaran & Sarigol
آهنگ زیبا و شاد - گلــــــزار
با صدای 🎙
نسترن ابوالحسن زاده مقدم قوچانی
و (( ساریگل بوانلو))
آهنگ و شعر : آرتین فرخنده 🖋
ضبط، میکس و مسترینگ : حمید گلشنی 🎚
🎼 با کیفیت عالی 320 🎧💽
@buvanloo
با صدای 🎙
نسترن ابوالحسن زاده مقدم قوچانی
و (( ساریگل بوانلو))
آهنگ و شعر : آرتین فرخنده 🖋
ضبط، میکس و مسترینگ : حمید گلشنی 🎚
🎼 با کیفیت عالی 320 🎧💽
@buvanloo
👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
آهنگ زیبا و شاد - گلــــــزار
با صدای 🎙
((بانو ساریگل بوانلو)) و
نسترن ابوالحسن زاده مقدم قوچانی
آهنگ و شعر : آرتین فرخنده 🖋
ضبط، میکس و مسترینگ : حمید گلشنی 🎚
🎼 با کیفیت عالی 320 🎧💽
@buvanloo
با صدای 🎙
((بانو ساریگل بوانلو)) و
نسترن ابوالحسن زاده مقدم قوچانی
آهنگ و شعر : آرتین فرخنده 🖋
ضبط، میکس و مسترینگ : حمید گلشنی 🎚
🎼 با کیفیت عالی 320 🎧💽
@buvanloo
👍2