اطلاعیه صندوق الفت بوانلو بادرود و ارادت؛
به اطلاع اعضای محترم صندوق قرض الحسنه الفت بوانلو می رساند.با تلاش و پیگیری مدیر عامل محترم حاج اسدمردانی شماره کارت
۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۱۱۴۲۹۲
فقط برای سهولت در پرداخت اقساط اعلام شده.است
(عملا هیچ کارتی برای هیأت مدیره صادر نشده است و برداشت ها از حساب کما فی السابق فقط از طریق چک بانکی امکان پذیر می باشد)
دوستان و اعضای محترم هنگام واریز اقساط از طریق خودپرداز ،بامشاهده اسامی هیأت مدیره صندوق آقایان اسد مردانی ، هوشنگ جعفرزاده ومحبعلی نادری پرداخت را تایید نمایید، عنایت کنید نام و نام خانوادگی وام گیرنده و تاریخ پرداخت را روی برگه خودپرداز یاداشت کنید و سپس از طریق واتساپ باشماره ۰۹۱۵۱۸۴۳۰۰۴ برای جناب مردانی واتساپ کنید.
با تشکر
از طرف مدیرعامل و هیبت مدیره صندوق الفت بوانلو 🌸🌸🌸🌺🌺🌺
@buvanloo
به اطلاع اعضای محترم صندوق قرض الحسنه الفت بوانلو می رساند.با تلاش و پیگیری مدیر عامل محترم حاج اسدمردانی شماره کارت
۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۱۱۴۲۹۲
فقط برای سهولت در پرداخت اقساط اعلام شده.است
(عملا هیچ کارتی برای هیأت مدیره صادر نشده است و برداشت ها از حساب کما فی السابق فقط از طریق چک بانکی امکان پذیر می باشد)
دوستان و اعضای محترم هنگام واریز اقساط از طریق خودپرداز ،بامشاهده اسامی هیأت مدیره صندوق آقایان اسد مردانی ، هوشنگ جعفرزاده ومحبعلی نادری پرداخت را تایید نمایید، عنایت کنید نام و نام خانوادگی وام گیرنده و تاریخ پرداخت را روی برگه خودپرداز یاداشت کنید و سپس از طریق واتساپ باشماره ۰۹۱۵۱۸۴۳۰۰۴ برای جناب مردانی واتساپ کنید.
با تشکر
از طرف مدیرعامل و هیبت مدیره صندوق الفت بوانلو 🌸🌸🌸🌺🌺🌺
@buvanloo
تا پدر بود دلم خانه وماوایی داشت
مرحمی بودپدر،اودل دریایی داشت
تاپدر بودچراغ دل ماروشن بود
گرمی دست پدر عالم ودنیایی داشت
تا پدر بود همه پشت وپناهم شده بود
تا پدر رفت،دلم غصه وتنهایی داشت
تا پدر رفت شکست قامت تنهایی ما
تا پدر بود دراین خانه چه غوغایی داشت
پدرم رفت،چه تنها شده ایم با دل خود
در شگفتم که این مرد چه معنایی داشت
امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۰ساعت ۶عصر اولین سالگرد فوت پدر عزیزومهربانمان است
روحت قرین آرامش ابدی وجایگاهت بهشت برین انشالله🖤🖤🖤🖤
برای شادی روح آن عزیز فاتحه ای قرائت کنید
کانال بوانلو اولین سالگرد این معلم فرزانه و فرهیخته به همسر و فرزندان و سایر بستگان تسلیت میگوید.
@buvanloo🖤🖤🖤🖤
مرحمی بودپدر،اودل دریایی داشت
تاپدر بودچراغ دل ماروشن بود
گرمی دست پدر عالم ودنیایی داشت
تا پدر بود همه پشت وپناهم شده بود
تا پدر رفت،دلم غصه وتنهایی داشت
تا پدر رفت شکست قامت تنهایی ما
تا پدر بود دراین خانه چه غوغایی داشت
پدرم رفت،چه تنها شده ایم با دل خود
در شگفتم که این مرد چه معنایی داشت
امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۰ساعت ۶عصر اولین سالگرد فوت پدر عزیزومهربانمان است
روحت قرین آرامش ابدی وجایگاهت بهشت برین انشالله🖤🖤🖤🖤
برای شادی روح آن عزیز فاتحه ای قرائت کنید
کانال بوانلو اولین سالگرد این معلم فرزانه و فرهیخته به همسر و فرزندان و سایر بستگان تسلیت میگوید.
@buvanloo🖤🖤🖤🖤
Pedar ~ Music-Fa.Com
Aron Afshar ~ Music-Fa.Com
قطعه ای از طرف فرزندان مرحوم اسداله زاده تقدیم به روح مطهر شأن .🖤🖤🖤
در واژه واژهی سرود «زینب»،
میتوان «وقار» را به غایت دید!
و در صورت و سیرت او،
«حیات و حیاء فاطمی» را به نهایت نظاره کرد!!
و او را که،
با «علم و حِلم نبوی»، رسول رُستن و رَستن کربلا گشت
و با «صوت و صولت علوی»، فاتح صفّین کوفه گردید
و با «خِرد و خطاب زینبی»، پیروز اُحد شام شد،
به تماشایی جاودانه ایستاد...
صدیق ایمانی
با درود و مهر؛
مسرورانه فرارسیدن میلاد مسعود صدیقهی صغری، اسوهی سعی و صبر و پیام آور رنجها و گنجهای حماسهی کربلا، «حضرت زینب کبری»(سلام الله علیها) و «روز پرستار» را به شما و خانوادهی معزّزتان که به نیکی شیفتهی واقعی و شیعهی حقیقی شموس شریعت هستید، تبریک و تهنیت میگویم.
امید که با «تأسّیِ آموزگارانه» از روش عَلیمانهی آن «عَدیلِ علی» و منش حلیمانهی آن «بانوی بیبدیل»، شیوهی شایستهی طِیِ «طریق تعالی»، و سعادت سِیرِ «مَسیر متعالی» را بیاموزیم و بیاموزانیم.
@buvanloo🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺
میتوان «وقار» را به غایت دید!
و در صورت و سیرت او،
«حیات و حیاء فاطمی» را به نهایت نظاره کرد!!
و او را که،
با «علم و حِلم نبوی»، رسول رُستن و رَستن کربلا گشت
و با «صوت و صولت علوی»، فاتح صفّین کوفه گردید
و با «خِرد و خطاب زینبی»، پیروز اُحد شام شد،
به تماشایی جاودانه ایستاد...
صدیق ایمانی
با درود و مهر؛
مسرورانه فرارسیدن میلاد مسعود صدیقهی صغری، اسوهی سعی و صبر و پیام آور رنجها و گنجهای حماسهی کربلا، «حضرت زینب کبری»(سلام الله علیها) و «روز پرستار» را به شما و خانوادهی معزّزتان که به نیکی شیفتهی واقعی و شیعهی حقیقی شموس شریعت هستید، تبریک و تهنیت میگویم.
امید که با «تأسّیِ آموزگارانه» از روش عَلیمانهی آن «عَدیلِ علی» و منش حلیمانهی آن «بانوی بیبدیل»، شیوهی شایستهی طِیِ «طریق تعالی»، و سعادت سِیرِ «مَسیر متعالی» را بیاموزیم و بیاموزانیم.
@buvanloo🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌺
Mem Ararat
مم آرارات
Xatir xwestin
خدا حافظی
---------------------------
💜💜💜💜💜💜
Sî girtiye qeraxa , wextê dil û xatira
سایه بر کرانه ها انداخته،وقت دلدادگی و خداحافظیست
Min got min bi rê bike lê
من گفتم: مرا بدرقه کن .... اما،
Ne got erê, ne got na
نه گفت: آره، نه گفت: نه،
Wa yarê، ha yarê ...
وای ای یار، های ای یار ...
Derengiyê rojê bû, agir bi dil ket hil bû dû
دیرهنگام روز بود، آتش به دل افتاد و دود بلند شد.
Da rê û ji ba min çû
راهش را گرفت و از پیشم رفت
Wa yarê ha yarê, Wa yarê mal wêranê.
وای ای یار، های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
Min got wez Çiyayî me, evîn pîroz e li ba me
من گفتم من کوه هستم، عشق نزد من پیروز و مبارک است
Kincekî ji agir e lê, dişewitîne dişewitîne
لباسی از آتش است اما، می سوزاند می سوزاند
Wa yarê ha yarê ..
وا ای یار های ای یار ..
Min wê rojê xewnek dît, Zînek û evînek dît
من آن روز خوابی دیدم، زینی (زینب ) و عشقی دیدم
Birîn e ew sed birîn lê
زخم است آن، صد زخم اما
Way yarê ha yarê, wa yarê mal wêranê
وای یار های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
💜💜💜💜💜💜
Wergêr: @BiharaKurdan_XRS
--------------------------
مم آرارات
Xatir xwestin
خدا حافظی
---------------------------
💜💜💜💜💜💜
Sî girtiye qeraxa , wextê dil û xatira
سایه بر کرانه ها انداخته،وقت دلدادگی و خداحافظیست
Min got min bi rê bike lê
من گفتم: مرا بدرقه کن .... اما،
Ne got erê, ne got na
نه گفت: آره، نه گفت: نه،
Wa yarê، ha yarê ...
وای ای یار، های ای یار ...
Derengiyê rojê bû, agir bi dil ket hil bû dû
دیرهنگام روز بود، آتش به دل افتاد و دود بلند شد.
Da rê û ji ba min çû
راهش را گرفت و از پیشم رفت
Wa yarê ha yarê, Wa yarê mal wêranê.
وای ای یار، های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
Min got wez Çiyayî me, evîn pîroz e li ba me
من گفتم من کوه هستم، عشق نزد من پیروز و مبارک است
Kincekî ji agir e lê, dişewitîne dişewitîne
لباسی از آتش است اما، می سوزاند می سوزاند
Wa yarê ha yarê ..
وا ای یار های ای یار ..
Min wê rojê xewnek dît, Zînek û evînek dît
من آن روز خوابی دیدم، زینی (زینب ) و عشقی دیدم
Birîn e ew sed birîn lê
زخم است آن، صد زخم اما
Way yarê ha yarê, wa yarê mal wêranê
وای یار های ای یار، وای ای یار خانه خراب .
💜💜💜💜💜💜
Wergêr: @BiharaKurdan_XRS
--------------------------
کسب مربیگری درجه۳ دوچرخه سواری
از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری
اسلامی ایران را به جناب آقای احمد
قدسی مدیر باشگاه باران شیروان تبریک
عرض نموده و برای ایشان در این رشته
جذاب و پراز هیجان آرزوی توفیق داریم،
امید است بتوانیم از دانش و تجربیات
ارزنده ایشان در جهت آموزش و توسعه
و فرهنگ سازی این رشته پر طرفدار در
سطح باشگاه و شهرستان استفاده نماییم.
@buvanloo.
از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری
اسلامی ایران را به جناب آقای احمد
قدسی مدیر باشگاه باران شیروان تبریک
عرض نموده و برای ایشان در این رشته
جذاب و پراز هیجان آرزوی توفیق داریم،
امید است بتوانیم از دانش و تجربیات
ارزنده ایشان در جهت آموزش و توسعه
و فرهنگ سازی این رشته پر طرفدار در
سطح باشگاه و شهرستان استفاده نماییم.
@buvanloo.
یلداست و یاری رسانی برای نیازمندان روستا!!
در صورت واریز تصویری از آن به دست ما برسانید تا مبلغ ریالی مخصوص بوانلو تا حدودی مشخص شود. با تشکر
@buvanloo
در صورت واریز تصویری از آن به دست ما برسانید تا مبلغ ریالی مخصوص بوانلو تا حدودی مشخص شود. با تشکر
@buvanloo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مستندی کوتاه از دنگبیژی زنان عشایر منطقه کلات خراسان
هنوز باورمان نمی شود
که هفت سال از رفتن ناگهانی پدرعزیزمان مرحوم امیرعلی حسنی گذشته است
هنوز سخت است بپذیریم آن لبخندها و مهربانی ها، همچون دانه ای در زیر خاک خفته است.
اما یقین داریم یادش جوانه خواهد زد و نام و نشانش، درختی سبز و تناور خواهد بود...
دلمان گرم به خاطرات توست پدر...
با هدیه ای (فاتحه و صلوات) دلش را شادکنیم
که هفت سال از رفتن ناگهانی پدرعزیزمان مرحوم امیرعلی حسنی گذشته است
هنوز سخت است بپذیریم آن لبخندها و مهربانی ها، همچون دانه ای در زیر خاک خفته است.
اما یقین داریم یادش جوانه خواهد زد و نام و نشانش، درختی سبز و تناور خواهد بود...
دلمان گرم به خاطرات توست پدر...
با هدیه ای (فاتحه و صلوات) دلش را شادکنیم
اطلاعیه از طرف شورای اسلامی روستای بوانلو.
به استحضار آن دسته از هم ولایتی هایکه زمین های زراعی شأن بعنوان منابع ملی اعلام شده با همراه داشتن مدارک مالکیت یا سند به جناب قلی عقبایی شورای محترم روستا جهت راهنمایی و اقدام مقتضی مراجعه نمایید.
بعلت ذیغ وقت لطفاً تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه حتما اقدام لازم بعمل آید.
از طرف شورای اسلامی روستای بوانلو
@buvanloo🌸🌺🌼
به استحضار آن دسته از هم ولایتی هایکه زمین های زراعی شأن بعنوان منابع ملی اعلام شده با همراه داشتن مدارک مالکیت یا سند به جناب قلی عقبایی شورای محترم روستا جهت راهنمایی و اقدام مقتضی مراجعه نمایید.
بعلت ذیغ وقت لطفاً تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه حتما اقدام لازم بعمل آید.
از طرف شورای اسلامی روستای بوانلو
@buvanloo🌸🌺🌼
سلام عزیزم🌺🌹
گالری کلاسیک برای شما همشهریهای خوبم امکان خرید حضوری اجناس شیک و بهروز رو فراهم کرده، ممنون میشم عضو پیج اینستامون بشید و مارو به دوستاتون معرفی کنید لطفأ🙏🌹
Instagram.com/classic_gallery_1400
اینم لینک گروه تلگراممون برای عزیزانی که اینستا ندارن 👇👇
t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0
https://t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0/41
مدیریت: خانوم ملت
گالری کلاسیک برای شما همشهریهای خوبم امکان خرید حضوری اجناس شیک و بهروز رو فراهم کرده، ممنون میشم عضو پیج اینستامون بشید و مارو به دوستاتون معرفی کنید لطفأ🙏🌹
Instagram.com/classic_gallery_1400
اینم لینک گروه تلگراممون برای عزیزانی که اینستا ندارن 👇👇
t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0
https://t.me/Wu1vZcZ6Lqk3N2I0/41
مدیریت: خانوم ملت
Telegram
Classic Gallery
پیج اینستا گالری کلاسیک
Instagram.com/classic_gallery_1400
@shabnam_mlt
@gallery_classi_1400
مدیریت: خانوم ملت
Instagram.com/classic_gallery_1400
@shabnam_mlt
@gallery_classi_1400
مدیریت: خانوم ملت
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🍉نماهنگ شب چله ـــــــــــــ مهدی عرب زاده🍉
@buvanloo
@buvanloo