හරි අද දවසෙ Chemistry MCQ වැඩේ ඉවරයි. ✅
💡Answers ටික හවස 4ට වැටෙයි ළමයි.
💡ඔයාලට විවරනයක් ඕනෙ ප්රශ්න ටික Comment කරගෙන යන්න මේ Message එකට..
Essay එක 6 P.M Channel එකට දානවා.🙂↔️
#Chemistry
💡Answers ටික හවස 4ට වැටෙයි ළමයි.
💡ඔයාලට විවරනයක් ඕනෙ ප්රශ්න ටික Comment කරගෙන යන්න මේ Message එකට..
Essay එක 6 P.M Channel එකට දානවා.🙂↔️
#Chemistry
❤17
ඔයාලට සතියට දවස් තුනක් essays දානවා mcq වලට අමතරව ( අගහරුවාදා, බදදා, බ්රහස්පතින්දා )
මම හවස 7 ට marking එක දානවා. ඔයාලා ඒක බලලා වැරදි හදාගෙන, ඒ කොටසට අදාල past paper essay කොටස් ටික කරන්න ඕනි
#physics
මම හවස 7 ට marking එක දානවා. ඔයාලා ඒක බලලා වැරදි හදාගෙන, ඒ කොටසට අදාල past paper essay කොටස් ටික කරන්න ඕනි
#physics
🔥8
Day 01
අද දිනට අදාල Essays 3
මේ ටික දවස ඇතුලත අනිවාරෙන් ලියන්න. මේ විදිහට 2-5 එන්න පුලුවන් Essays ඔක්කොම අපි ලියනවා.
ලියලා Comment එකක් විදිහට දාන්න.
#Bio
අද දිනට අදාල Essays 3
මේ ටික දවස ඇතුලත අනිවාරෙන් ලියන්න. මේ විදිහට 2-5 එන්න පුලුවන් Essays ඔක්කොම අපි ලියනවා.
ලියලා Comment එකක් විදිහට දාන්න.
#Bio
❤23😍3
මේ ලමයි ස්ට්ඩී ගෲප් වලට ලමයි ගන්නේ නෑ දැන් 😞
ගොස්ට් අයියගේ එකට ජොයින් වෙමු කට්ටිය පටන් ගත්තම
ගොස්ට් අයියගේ එකට ජොයින් වෙමු කට්ටිය පටන් ගත්තම
❤🔥30❤9🥰2
https://t.me/Hearts05lk
මේකේ තියේ ලමයි ඔක්කොම වීඩීයෝස්
Maths, Bio, Chem ,Physics පාස් පේපර් ඩිස්කශන් එකද ඇතුලත්ව.ඔයාලට මොනාහරි මග ඇරුනු කොටස් තියේනම් ඒකෙන් කවර් කරගන්න පුලුවන්..
මේ අපේ බොට්ගේ වීඩීයෝ දාලා තිබ්බට කවුරුත් බලන්නෙ නැති නිසා ලින්ක් එක දැන්මේ.❤️✅
මේකේ තියේ ලමයි ඔක්කොම වීඩීයෝස්
Maths, Bio, Chem ,Physics පාස් පේපර් ඩිස්කශන් එකද ඇතුලත්ව.ඔයාලට මොනාහරි මග ඇරුනු කොටස් තියේනම් ඒකෙන් කවර් කරගන්න පුලුවන්..
මේ අපේ බොට්ගේ වීඩීයෝ දාලා තිබ්බට කවුරුත් බලන්නෙ නැති නිසා ලින්ක් එක දැන්මේ.❤️✅
❤🔥19🔥2🥰2❤1