ب تو باز خواهم گشت در اولین برف زمستانِ خوزستان، در سی و یکمین روزِ دی ماه، ساعتِ 25:61 دقیقه...
💔7
همه میدانند...
من سالهاست چشم ب راهِ کسی
سرم ب کارِ کلماتِ خودم گرم است..
تو را ب اسمِ آب؛
تو را ب روحِ روشنِ دریا؛
ب دیدنم بیا !
مقابلم بشین .
بگذار آفتاب از کنار چشمهای کهن سالِ من بگذرد .
من سالهاست چشم ب راهِ کسی
سرم ب کارِ کلماتِ خودم گرم است..
تو را ب اسمِ آب؛
تو را ب روحِ روشنِ دریا؛
ب دیدنم بیا !
مقابلم بشین .
بگذار آفتاب از کنار چشمهای کهن سالِ من بگذرد .
🕊7
پدرم هیچوقت اجازه نمیداد شب بیرون بمونم اما حتی یکبار هم گوشیمو چک نکرد !
اونجا بود ک فرق بین محافظ بودن و مالک بودن رو فهمیدم .
اونجا بود ک فرق بین محافظ بودن و مالک بودن رو فهمیدم .
🕊9
اما عزیزِ من، ما برای تجربهی تمامِ اینا زیاد بچه بودیم:]
میخواستمش تا زنده بمانم، میخواست مرا تا تنها نماند...
حوضِ بیماهی با ماهیِ بیحوض خیلی فرق دارد .
حوضِ بیماهی با ماهیِ بیحوض خیلی فرق دارد .
💔7
از دوستی ک اجازه داد 752 بار در مورد ی موضوع صحبت کنم تا بلاخره بتونم از اون عبور کنم، ممنونم .
💔5
گاهی باید احساسترو نادیده بگیری و ارزش و لیاقت خودت رو حفظ کنی؛
اینکه کسی رو دوست داری دلیل نمیشه ک بهش اجازه بدی باهات نادرست رفتار کنه .
اینکه کسی رو دوست داری دلیل نمیشه ک بهش اجازه بدی باهات نادرست رفتار کنه .
یه روز عادی دیگه در حال آماده شدن برای رفتن ب سرکار/دانشگاه..
چون تو سالِ 2020 روم نشد تو تیکتاک برقصم و کلیپ پارکی درست کنم
چون تو سالِ 2020 روم نشد تو تیکتاک برقصم و کلیپ پارکی درست کنم
👀3
اگر من را نابالغ یافتی؛
یعنی تو نزدیکترین فرد ب من هستی..
غریبهها فقط از بلوغِ من آگاهند .
یعنی تو نزدیکترین فرد ب من هستی..
غریبهها فقط از بلوغِ من آگاهند .
☃3