ByBit Lanka 🇱🇰
463 subscribers
10 photos
1 video
11 links
Download Telegram
ByBit Lanka 🇱🇰
නැවත පැහැදිලි කිරීම🔴 මෙන්න ලින්ක් එක මේ ලින්ක් එකෙන් දැන්ම Bybit ගිණුමක් හදන්න ( SIGN TO UNLOCK REWARD කියන එක උඩ Click කරල )🔥🔥🔥 👇👇👇👇👇👇👇👇 https://www.bybit.com/en/exclusive-user-campaign/?campaign_id=12830&affiliate_id=80889 ඊට පස්සේ Mail එකයි Password…
දැන් Play store එකට හෝ  App Store එකට ගිහින් Bybit කියල Search කරල ඇප් එක Download කරල Install කරගන්න🔥

ඊට පස්සේ Rejister වෙද්දී දුන්න E Mail එක හා Password එක දීල Log වෙන්න...
දැන් දෙවනි ෆොටෝ එකේ තියෙන විදියට වම් කෙලවරේ Profile සලකුණ උඩ Click කරල ඇතුලට ගිහින්
Identity Verification කියන එක උඩ Click කරල Id එක හෝ Driving lisense එක හෝ Passport එක දීල  ,Face Verification එක දීල Verified කරගන්න Account එක🔥 මේ පොඩි Steps ටික විතරයි Account එක හදන්න තියෙන්නේ🔥🔥
ගැටලු තියෙන ඒවා අපේ Chat Group එකේ මැසේජ් එකක් දාන්න ඕනම දෙයක් කියල දෙනවා 🔥මෙන්න ලින්ක් එක🔥
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://t.me/SharkAirdropSl
👍14👏1
ByBit Lanka 🇱🇰
Voice message
☝️☝️☝️☝️☝️☝️
අන්තිම Step එක මේක කරන්න( Voice Clip එක Click කරන්න)
👊👊👊😁😁
Reward Hub එකට ගියාම පෙන්නාවි Voucher එකක් Task ටිකත් එක්ක🔥
මේ පොඩි වැඩේ කලා නම් රු: 6000 නිකන්ම😁👊👊🔥
6👍3
ගෘප් එකට අලුතින් ආව අය ඉඩ ඉදන් මැසේජ් ටික බලල වැඩේ කරගන්න🔥 ජයම වේවා හැමෝටම තව දවස් 13 තියෙනවා👊 රු:6500 අතටම ගන්න 😁👊
🔥6👍51
Bybit Event එක අනිවාර්යයෙන්ම කරගන්න මේ වගේ අවස්ථාවක් කලාතුරකින් ලැබෙන්නේ🔥
කරගන්න බැරි උනත් Account එක හදල Verified කරගන්න❤️ ඒ අයට ලබන මාසේ I phone Give way එකට සහභාගී වෙලා දිනන්න පුලුවන් 🔥❤️👊
12👍5
Bybit event එක නම් Miss කරගන්න එපා ලමායි👊
මුල ඉදන් මැසේජ් බලල කරන්න අලුත් අය තව දවස් 12 තියෙන්නේ..වීඩියෝ එකක් ගේන්නම් මේ ගැන👊
5
Bybit event එක නම් Miss කරගන්න එපා ලමායි👊
මුල ඉදන් මැසේජ් බලල කරන්න අලුත් අය තව දවස් 11 තියෙන්නේ..
🔥2👍1
උඩ මැසේජ් ටික පිලිවෙලින් බලල Bybit Account එකක් හදල Verified කරගන්න..මේ Campaign එක කරගන්න බැරි උනත් දුක් වෙන්න එපා ඊලග මාසේ I phone Giveaway එකක් තියෙනවා🔥 මේ ලින්ක් එකෙන් Account හදන අයට විතරයි 👊 ඒ නිසා Account එක හදාගෙන Verified කරගන්න උඩ මැසේජ් බලල ළමායි👊🔥
3
Bybit කරන අයට සුපිරිම Reward දිනාගන්න පුලුවන් Campaign එකක් තියෙනවා🔥 තව දවසක් යනකන් කරන්න පුලුවන් 🔥🔥 පහල ලින්ක් එකෙන් සියලුම විස්තර 🔥👊
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://www.bybit.com/en/trading-contest/game/?name=trademastersgrandprixseries1&period_id=1413&affiliate_id=80889
🔥4
ලංකාවේ පලමු Dogs Airdrop  BYBIT CAMPAIGN එක 💥 DOGS Coin 100000 Free ගන්න පුලුවන් Chance එකක් අරන් එන්න යන්නේ🙈😁👊  Stay Tuned🥳
🔥10🫡2
පොඩි වැඩයි කරන්න තියෙන්නේ නමුත් මුලින්ම කරන අයට තමයි මේ Chance එක තියෙන්නේ
Fast කරගන්න🔥
Bybit Sri Lanka Link එකෙන්
පහල ලින්ක් එකෙන් Account එකක් හදන්න
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://partner.bybit.com/b/80889

අලුතින් හදන අයට හා කලින් හදපු හැමෝටම පුලුවන් 🥳
කරන්න තියෙන්නේ Bybit ගිණුමට 100$ වඩා Deposit කරන්න 101$ උනත් ප්‍රශ්නයක් නෑ🔥
20 කලින් First Time Use කරන හැමෝටම මේ Chance එක ගන්න පුලුවන්🥳
Dogs Coin 100000 ( ලක්ෂයක් ) නොමිලේම🔥

ඒ විතරක් නෙමෙයි එක ජයග්‍රහයකයෙක්ට DOGS TOKEN මිලියන 20ක්( කෝටි 2 )නොමිලේ Deposit කරන අයගෙන් වෙනම Spin Round එකකින් ලබාගන්න පුලුවන් 🥳

නමුත් පරක්කු නොවී සහභාවී වෙන්න Alocation සීමිතයි

Deposit කරන සල්ලී Campaign එකෙන් පස්සේ Withdraw කරගන්න🔥 සතයක්වත් වියදම් වෙන් නෑ🔥👊 DONT MISS This Golden Chance🔥🔥🔥🔥
🔥4👍1😢1
Good Morning 💥✨️👀
🔥3
Forwarded from ByBit Lanka 🇱🇰
පොඩි වැඩයි කරන්න තියෙන්නේ නමුත් මුලින්ම කරන අයට තමයි මේ Chance එක තියෙන්නේ
Fast කරගන්න🔥
Bybit Sri Lanka Link එකෙන්
පහල ලින්ක් එකෙන් Account එකක් හදන්න
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://partner.bybit.com/b/80889

අලුතින් හදන අයට හා කලින් හදපු හැමෝටම පුලුවන් 🥳
කරන්න තියෙන්නේ Bybit ගිණුමට 100$ වඩා Deposit කරන්න 101$ උනත් ප්‍රශ්නයක් නෑ🔥
20 කලින් First Time Use කරන හැමෝටම මේ Chance එක ගන්න පුලුවන්🥳
Dogs Coin 100000 ( ලක්ෂයක් ) නොමිලේම🔥

ඒ විතරක් නෙමෙයි එක ජයග්‍රහයකයෙක්ට DOGS TOKEN මිලියන 20ක්( කෝටි 2 )නොමිලේ Deposit කරන අයගෙන් වෙනම Spin Round එකකින් ලබාගන්න පුලුවන් 🥳

නමුත් පරක්කු නොවී සහභාවී වෙන්න Alocation සීමිතයි

Deposit කරන සල්ලී Campaign එකෙන් පස්සේ Withdraw කරගන්න🔥 සතයක්වත් වියදම් වෙන් නෑ🔥👊 DONT MISS This Golden Chance🔥🔥🔥🔥
😁21👍1
ලමායී Bybit Event එක 23 වෙනකන් Valid කරලා🥳🥳
මේක නම් Miss කරගන්න එපා DOGS  COIN 100000 නොමිලේම ලැබෙනවා🥳

කරන්න තියෙන්නේ පහල ලින්ක් එකෙන් Log වෙලා BYBIT ACCOUNT එකක් හදල verified කරල 100$ හෝ ඊට වැඩි ගානක් Deposit කරන එක විතරයි 🥳
පලවෙනි පාරට Deposit කරන අය වෙනුවෙන් මේ Event එක තියෙන්නේ🔥 දැන්ම කරගන්න
මෙන්න ලින්ක් එක
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://partner.bybit.com/b/80889

👎21🔥1
මේ වගේ Chance එන්නේ හරිම අඩුවෙන් 👀 රු: 33000 වගේ දාල අඩුම 8000 ක් 15000  ඊටත් වඩා වැඩි මුදලක් ලේසියෙන්ම කිසිම Risk එකක් නැතුව හොයාගන්න පුලුවන්🥳 ඒ නිසා මේක Miss කරගන්න එපා අදම Try කරන්න🔥
1
ලමායී Bybit Event එක 23 වෙනකන් Valid කරලා🥳🥳
මේක නම් Miss කරගන්න එපා DOGS  COIN 100000 නොමිලේම ලැබෙනවා🥳

කරන්න තියෙන්නේ පහල ලින්ක් එකෙන් Log වෙලා BYBIT ACCOUNT එකක් හදල verified කරල 100$ හෝ ඊට වැඩි ගානක් Deposit කරන එක විතරයි 🥳
පලවෙනි පාරට Deposit කරන අය වෙනුවෙන් මේ Event එක තියෙන්නේ🔥
23 පස්සේ සල්ලි Withdraw කරගන්න සතයක්වත් කැපෙන් නෑ😂

දැන්ම කරගන්න
මෙන්න ලින්ක් එක
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://partner.bybit.com/b/80889

Bybit ගිණුමක් හදාගන්න දන් නැති අය පහල ලින්ක් එකෙන් බලල හදාගන්න
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://youtu.be/g6i4g1-oEio?si=ZBRfja6bTOQHmB2S


1
Forwarded from Shark Boy Sl 🦈
Dogs👀👀

මිස් උනා නම් දුක් වෙන්න එපා Bybit අලුතෙන් Account එකක් පහල ලින්ක් එකෙන් දැන්ම හදල 100$ දාගන්න🔥
Dogs 100000 නොමිලේ👀 23 වෙනකන් දාල තිබ්බම ඇති😂
පහල ලින්ක් එකෙන් අනිවාර්යයෙන්ම හදන්න 👀
First Time Deposit කරන අය වෙන්න ඕන අනිවාර්යයෙන්ම 🔥

මේ වගේ Golden Chance ආයේ එන්නේ නෑ ලේසියෙන්ම

දැන්ම කරගන්න
මෙන්න ලින්ක් එක
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://partner.bybit.com/b/80889

Bybit ගිණුමක් හදාගන්න දන් නැති අය පහල ලින්ක් එකෙන් බලල හදාගන්න
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://youtu.be/g6i4g1-oEio?si=ZBRfja6bTOQHmB2S


👍4🤣21
Forwarded from Shark Boy Sl 🦈
අති විශේෂ නිවේදනයයි
👍1
Forwarded from Shark Boy Sl 🦈
Bybit event එක අදයි හෙටයි දෙකේම පුලුවන් ලමායි 🔥
Deposit කරපු අය අනිවාර්යයෙන්ම මේ උඩ Voice එක අහන්න
Deposit කරපු අය මේ ටිකේ නිතරම ඇප් එකට Log වෙන්න.
20$ වගේ Spot එකේ Coin Buy කරල Sell කරන්න..
( දවසට 3ක් 4ක් ඊටත් වඩ වැඩි උනත් අව්ලක් නෑ Risk එකක් නෑනේ)

මට ඕන කොහමහරි දාපු ඔක්කොටම Reward අරන් දෙන්න🔥 මම ඒකයි මේ තරම් Update කරන්නේ
( හේතුව Voice Message එකේ තියෙනවා)
පුලුවන් හැමෝම අදයි හෙටයි තියෙනවා කරගන්න🔥
Dogs Coin ලක්ෂයක් Free තියෙනවා Reward එකට
👍32