Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
با رعایت مدیریت سرمایه و قطعا در نظر گرفتن حد ضرر اوردرهای خرید بکارید.
توی BCC امروز پوزیشنارو با نقاط ورود و حد ضرر و پلهها و حجم و همه چی قرار دادیم.
اما تصمیم گرفتیم یه پست اینستاگرام فردا از TON و اکوسیستمش بریم
یکی از ارزهایی هم که توی سبد واسه BCC قرار دادیم، TON بود.
تا پست فردا آپلود شه، شما حواستون به TON روی 6 دلار باشه.
#TON
@Bitpull_Crypto
اما تصمیم گرفتیم یه پست اینستاگرام فردا از TON و اکوسیستمش بریم
یکی از ارزهایی هم که توی سبد واسه BCC قرار دادیم، TON بود.
تا پست فردا آپلود شه، شما حواستون به TON روی 6 دلار باشه.
#TON
@Bitpull_Crypto
👍73❤13👏8🔥5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یکم تراکم اوردرهای خرید حوالی 90هزار دلار بیتکوین جالب توجهه ❗️اگه هیچی نقد ندارید، ارزهایی که توی سود خوب و منطقی هستید رو سیو سود کنید. #BTC #WhaleOrders @Bitpull_Crypto
من هشدارهامو صبح دادم
اگه نقد ندارین که توی این اصلاح
اوردر بکارید
چی بگم، فدای سرتون
حرص و جوش نخورید، قیمتا رو نگاه نکنید چون اعصابتون مهمتره🙏🏻❤️
@Bitpull_Crypto
اگه نقد ندارین که توی این اصلاح
اوردر بکارید
چی بگم، فدای سرتون
حرص و جوش نخورید، قیمتا رو نگاه نکنید چون اعصابتون مهمتره🙏🏻❤️
@Bitpull_Crypto
4❤67👍11🙏11😁8
عزیزانم
من پیشگو نیستم
علائم رو دیدم و احساس ریسک کردم
نوشتم که اگه توی سودین، یه مقدار نقد شین واسه پایین پول داشته باشین
من این مدت یک کلمه هم نگفتم بفروشید و سیو سود کنید
ولی وقتی انقدر واضح دارم از سیو سود مینویسم ، شمام یکم توجه کنید،
یکم دل بدین به کار، پول شماست من که نباید بیفتم دنبالتون توروخدا سیو سود کنید😁
@Bitpull_Crypto
من پیشگو نیستم
علائم رو دیدم و احساس ریسک کردم
نوشتم که اگه توی سودین، یه مقدار نقد شین واسه پایین پول داشته باشین
من این مدت یک کلمه هم نگفتم بفروشید و سیو سود کنید
ولی وقتی انقدر واضح دارم از سیو سود مینویسم ، شمام یکم توجه کنید،
یکم دل بدین به کار، پول شماست من که نباید بیفتم دنبالتون توروخدا سیو سود کنید😁
@Bitpull_Crypto
👍126😁23❤19👏13🙏7
👍52🔥8🙏7❤4😁1
1👍28❤5👏3😁3🔥2
الان داشتیم با بچههای تیم حرف میزدیم
توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار»
هم نظریم
و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم
روی این قیمتا قرار نیست All-in کنید
با هرچی که الان ورود کردین فعلا همراه باشید
و پول برای نواحی پایینتر داشته باشید.
شبتون بخیر❤️
@Bitpull_Crypto
توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار»
هم نظریم
و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم
روی این قیمتا قرار نیست All-in کنید
با هرچی که الان ورود کردین فعلا همراه باشید
و پول برای نواحی پایینتر داشته باشید.
شبتون بخیر❤️
@Bitpull_Crypto
❤111👍54😁10🙏6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
الان داشتیم با بچههای تیم حرف میزدیم توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار» هم نظریم و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم روی این قیمتا قرار نیست All-in کنید با هرچی که الان ورود کردین فعلا همراه باشید و پول برای نواحی پایینتر داشته باشید. شبتون…
نقدینگی خوبی اون بالا داریم
بازار اگه بتونه نفس بکشه، میره واسه هانت این نواحی
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
بازار اگه بتونه نفس بکشه، میره واسه هانت این نواحی
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍57❤15👏5
تیم FLOKI یه کارت اعتباری یا همون Debit Card منتشر کرده که ویژگیهای زیر رو داره:
این کارت به مشتریا اجازه میده که خریدهارو در فروشگاههایی که VISA یا Mastercard رو قبول میکنن، استفاده کنن.
ویژگیها:
1- کارمزد تراکنش صفر درصد
2- نرخ تبدیل صفر درصد
3- بیشتر از 8 شبکه بلاکچین رو پوشش میده
چه ارزهایی میشه به این کارت واریز کرد؟
FLOKI
و ارزهای بزرگی مثل:
BTC, ETH, USDT, USDC, BNB, SOL
طبق معمول، ایران تحریمه و نمیشه سفارش داد، ولی سعی میکنیم سفارش بدیم ببینیم کاراییش چطوره، با شما هم به اشتراک میذاریم😊
#FLOKI
#DebitCard
#VISA
#Mastercard
@Bitpull_Crypto
این کارت به مشتریا اجازه میده که خریدهارو در فروشگاههایی که VISA یا Mastercard رو قبول میکنن، استفاده کنن.
ویژگیها:
1- کارمزد تراکنش صفر درصد
2- نرخ تبدیل صفر درصد
3- بیشتر از 8 شبکه بلاکچین رو پوشش میده
چه ارزهایی میشه به این کارت واریز کرد؟
FLOKI
و ارزهای بزرگی مثل:
BTC, ETH, USDT, USDC, BNB, SOL
طبق معمول، ایران تحریمه و نمیشه سفارش داد، ولی سعی میکنیم سفارش بدیم ببینیم کاراییش چطوره، با شما هم به اشتراک میذاریم😊
#FLOKI
#DebitCard
#VISA
#Mastercard
@Bitpull_Crypto
👍68❤15👏5😁1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
تیم FLOKI یه کارت اعتباری یا همون Debit Card منتشر کرده که ویژگیهای زیر رو داره: این کارت به مشتریا اجازه میده که خریدهارو در فروشگاههایی که VISA یا Mastercard رو قبول میکنن، استفاده کنن. ویژگیها: 1- کارمزد تراکنش صفر درصد 2- نرخ تبدیل صفر درصد 3-…
قیمت هم:
- Physical card: One-time fee of 32 EUR + shipping
- Virtual card: One-time fee of 10 EUR
- Top-up fee: 2%
#FLOKI
@Bitpull_Crypto
- Physical card: One-time fee of 32 EUR + shipping
- Virtual card: One-time fee of 10 EUR
- Top-up fee: 2%
#FLOKI
@Bitpull_Crypto
👍52❤8
اینو همیشه بدونید
بازار قبل از حرکت رو به بالا
زهر خودشو میزیزه
و یه سری رو مجدد بندازه بیرون
تا افراد بیشتری رو جا بذاره
فکر نکنید همه چی خیلی شیک طبق انتظار پیش میره، نه قطعا توی کندلهای چهارساعته و روزانه
پوست آدم ضعیف (از لحاظ روحی) رو میکنه.
@Bitpull_Crypto
بازار قبل از حرکت رو به بالا
زهر خودشو میزیزه
و یه سری رو مجدد بندازه بیرون
تا افراد بیشتری رو جا بذاره
فکر نکنید همه چی خیلی شیک طبق انتظار پیش میره، نه قطعا توی کندلهای چهارساعته و روزانه
پوست آدم ضعیف (از لحاظ روحی) رو میکنه.
@Bitpull_Crypto
👍145❤19👏10🔥6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
بیتکوین وارد کانال ۹۰هزار شد اما آلتکوینا همچنان قوی نگه داشتن نه اینکه نریزن، ولی به نسبت بیتکوین خیلی کندلها فعلا آرومتره @Bitpull_Crypto
من دنبال چیم؟
یا ریزش بیتکوین و نریختن بقیه آلتکوینها
مثل جایی که ریپلای کردم.
یا ریزش کل بازار به صورت شارپ، ریکاوری سریع و کندل مثبت و سنگین روی اکوسیستم اتریوم،
یعنی
ETH
EIGEN
LDO
ENA
و ...
این دو حالت تاییدیههای خوبیه.
اگه گفتین وقت چیه حالا؟ وقت #کپی از سناریوهای بیتپوله😂
@Bitpull_Crypto
یا ریزش بیتکوین و نریختن بقیه آلتکوینها
مثل جایی که ریپلای کردم.
یا ریزش کل بازار به صورت شارپ، ریکاوری سریع و کندل مثبت و سنگین روی اکوسیستم اتریوم،
یعنی
ETH
EIGEN
LDO
ENA
و ...
این دو حالت تاییدیههای خوبیه.
اگه گفتین وقت چیه حالا؟ وقت #کپی از سناریوهای بیتپوله😂
@Bitpull_Crypto
👍166😁47❤17👏10
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
الان داشتیم با بچههای تیم حرف میزدیم توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار» هم نظریم و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم روی این قیمتا قرار نیست All-in کنید با هرچی که الان ورود کردین فعلا همراه باشید و پول برای نواحی پایینتر داشته باشید. شبتون…
الان داشتیم با بچههای تیم حرف میزدیم
توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار»
هم نظریم
و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم
همه چی مرتبه؟
@Bitpull_Crypto
👍143❤18😁16🙏8👏6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
نقدینگی خوبی اون بالا داریم بازار اگه بتونه نفس بکشه، میره واسه هانت این نواحی #Liquidation #LiquidationMap @Bitpull_Crypto
سطح اول لیکوییدیشن روی 99هزارتا کلیر شد.
حواستون به سطوح بعدی باشه.
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
حواستون به سطوح بعدی باشه.
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍79😁5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
اینو همیشه بدونید بازار قبل از حرکت رو به بالا زهر خودشو میزیزه و یه سری رو مجدد بندازه بیرون تا افراد بیشتری رو جا بذاره فکر نکنید همه چی خیلی شیک طبق انتظار پیش میره، نه قطعا توی کندلهای چهارساعته و روزانه پوست آدم ضعیف (از لحاظ روحی) رو میکنه.…
ما حرفامونو روزای قرمز میزنیم
وقتی همه حالشون بده و نگرانن
بعد که بازار سبز میشه، باهم استفادمونو میکنیم
نه اینکه تا تازه بازار کندل مثبت بزنه و یهو همه کانالا یادشون بیفته بازار قراره رشد کنه
✅ خریدای سبد شرکت و اعضای BCC رو زدیم توی ریزش
@Bitpull_Crypto
وقتی همه حالشون بده و نگرانن
بعد که بازار سبز میشه، باهم استفادمونو میکنیم
نه اینکه تا تازه بازار کندل مثبت بزنه و یهو همه کانالا یادشون بیفته بازار قراره رشد کنه
✅ خریدای سبد شرکت و اعضای BCC رو زدیم توی ریزش
@Bitpull_Crypto
👍142❤17🔥17😁9
یه خبری رو داشتم بررسی میکردم
همکاری Binance با Circle برای افزایش پذیرش جهانی USDC
استیبل کوین USDC برای کمپانی Circle هست
من توی سایکلهای گذشته، یکی دو بار فادهای روی تتر رو تجربه کردم
که هم تتر دیپگ شد(از قیمت یک دلاریش فاصله گرفت)، هم بازار به خاک و خون کشیده شد.
من امروز با خوندن خبر همکاری بایننس و circle یه چیزی به سرم زد، دوست داشتم با شما هم به اشتراک بذارم👇🏻
@Bitpull_Crypto
همکاری Binance با Circle برای افزایش پذیرش جهانی USDC
استیبل کوین USDC برای کمپانی Circle هست
من توی سایکلهای گذشته، یکی دو بار فادهای روی تتر رو تجربه کردم
که هم تتر دیپگ شد(از قیمت یک دلاریش فاصله گرفت)، هم بازار به خاک و خون کشیده شد.
من امروز با خوندن خبر همکاری بایننس و circle یه چیزی به سرم زد، دوست داشتم با شما هم به اشتراک بذارم👇🏻
@Bitpull_Crypto
👍110❤20🙏18😁4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یه خبری رو داشتم بررسی میکردم همکاری Binance با Circle برای افزایش پذیرش جهانی USDC استیبل کوین USDC برای کمپانی Circle هست من توی سایکلهای گذشته، یکی دو بار فادهای روی تتر رو تجربه کردم که هم تتر دیپگ شد(از قیمت یک دلاریش فاصله گرفت)، هم بازار به…
یادمه توی دفعات قبل، همه در به در دنبال استیبل کوین جایگزین و امن به جای تتر بودن
یکی میگفت USDC، یکی میگفت DAI و ...
ولی خیلی وقته خبری از USDC نیست، قبول دارین؟
اگه هدف این همکاری، پررنگ کردن مجدد USDC باشه چی؟🤔
بذار واضحتر بگم👇🏻
@Bitpull_Crypto
یکی میگفت USDC، یکی میگفت DAI و ...
ولی خیلی وقته خبری از USDC نیست، قبول دارین؟
اگه هدف این همکاری، پررنگ کردن مجدد USDC باشه چی؟🤔
بذار واضحتر بگم👇🏻
@Bitpull_Crypto
👍106❤11🔥7