Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
‼️فقط دو روز تا شروع مسابقه ترید موندهها اگر تریدری و الان داری برای خودت ترید میکنی، خب فقط یه دکمه شروع مسابقه رو بزن تا کاملا رایگان توی مسابقه شرکت داده بشی نه قراره پولی بدی نه قراره جای خاصی ترید کنی همون تریدهای روزمرهات رو انجام بده فقط با یک…
مسابقه از فردا شروع میشه
تعداد خوبی ثبت نام کردن و طبیعتا هرچی تعداد شرکت کنندگان پایینتر باشه، به نفع اوناییه که شرکت کردن.
همین الان بای دیفالت ۲۰ درصد از شرکتکنندگان جایزه دارن
اگه تعداد امشب رکورد بزنه، من توی مسابقه شرکت نمیکنم و کنار میکشم
تصمیم با خودتون😂❤️
لینک ثبت نام
تعداد خوبی ثبت نام کردن و طبیعتا هرچی تعداد شرکت کنندگان پایینتر باشه، به نفع اوناییه که شرکت کردن.
همین الان بای دیفالت ۲۰ درصد از شرکتکنندگان جایزه دارن
اگه تعداد امشب رکورد بزنه، من توی مسابقه شرکت نمیکنم و کنار میکشم
تصمیم با خودتون😂❤️
لینک ثبت نام
👍37😁9❤5
یکم تراکم اوردرهای خرید حوالی 90هزار دلار بیتکوین
جالب توجهه
❗️اگه هیچی نقد ندارید، ارزهایی که توی سود خوب و منطقی هستید رو سیو سود کنید.
#BTC
#WhaleOrders
@Bitpull_Crypto
جالب توجهه
❗️اگه هیچی نقد ندارید، ارزهایی که توی سود خوب و منطقی هستید رو سیو سود کنید.
#BTC
#WhaleOrders
@Bitpull_Crypto
👍75❤7👏6😁6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
✅ کندل 4 ساعته DOGS یکی توی پشتیبانی وقتی Dogs یک درصد ریخته بود 20 میلیون توی ضرر بود. داداش خوش به حالت🤣 #DOGS @Bitpull_Crypto
خیلی داشتم DOGS رو نگاه میکردم از ظهر
خوب نگه داشته واقعا
من نظرمو چند شب پیش هم گفتم، احتمال اینو میدادم که پول واردش شده باشه
الانم خوب نگه داشته و مشخصا پول توشه
من شخصا بعد از پیام ظهر، یه مقدار سیو سود کردم، اما داگز رو نگه داشتم چون از 0.00077 تقریبا همراهشم
حد ضرر هم براش تعیین کردم، اگه بازار شرایطی رو پیش بیاره که داگز کندلهای منفی سنگین بزنه و حد ضرر منو فعال کنه، میفروشم.
دقت کنید، من فیوچرز نزدم برای داگز، چون روش مثبت بودم و احتمال رشدشو میدادم (ولی نمیخواستم با شدوها از داگز پرت شم بیرون ) برای همین اسپات خرید زدم.
برای حد ضرر هم اوردر فروش نذاشتم، تاییدیه میگیرم و بعدش میفروشم.
#DOGS
@Bitpull_Crypto
خوب نگه داشته واقعا
من نظرمو چند شب پیش هم گفتم، احتمال اینو میدادم که پول واردش شده باشه
الانم خوب نگه داشته و مشخصا پول توشه
من شخصا بعد از پیام ظهر، یه مقدار سیو سود کردم، اما داگز رو نگه داشتم چون از 0.00077 تقریبا همراهشم
حد ضرر هم براش تعیین کردم، اگه بازار شرایطی رو پیش بیاره که داگز کندلهای منفی سنگین بزنه و حد ضرر منو فعال کنه، میفروشم.
دقت کنید، من فیوچرز نزدم برای داگز، چون روش مثبت بودم و احتمال رشدشو میدادم (ولی نمیخواستم با شدوها از داگز پرت شم بیرون ) برای همین اسپات خرید زدم.
برای حد ضرر هم اوردر فروش نذاشتم، تاییدیه میگیرم و بعدش میفروشم.
#DOGS
@Bitpull_Crypto
👍64👏14❤12😁2
الانم یه پیشنهاد دارم براتون
بازار پتانسیل کندل شارپ رو به پایین رو برای فعال کردن اوردرها داره
و از اونجایی که ممکنه اون تایم شما پای چارت نباشید
پیشنهاد میکنم برای ارزهایی که روشون مثبت هستین، روی نواحی حمایتی مناسب پایینی
با رعایت مدیریت سرمایه و قطعا در نظر گرفتن حد ضرر اوردرهای خرید بکارید.
@Bitpull_Crypto
بازار پتانسیل کندل شارپ رو به پایین رو برای فعال کردن اوردرها داره
و از اونجایی که ممکنه اون تایم شما پای چارت نباشید
پیشنهاد میکنم برای ارزهایی که روشون مثبت هستین، روی نواحی حمایتی مناسب پایینی
با رعایت مدیریت سرمایه و قطعا در نظر گرفتن حد ضرر اوردرهای خرید بکارید.
@Bitpull_Crypto
👍76❤9👏6🙏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
در مورد UBXS اگه اصلاح داد، سطح 0.12 تا 0.127 رو مدنظر بگیرید. #تحلیل_تکنیکال #UBXS @Bitpull_Crypto
ارز UBXS روی ناحیه حمایتیه
حواستون بهش باشه
مارکت کپ پایین و ریسک بازار رو در نظر بگیرید لطفا🙏🏼
#تحلیل_تکنیکال
#UBXS
@Bitpull_Crypto
حواستون بهش باشه
مارکت کپ پایین و ریسک بازار رو در نظر بگیرید لطفا🙏🏼
#تحلیل_تکنیکال
#UBXS
@Bitpull_Crypto
👍44❤8👏3🙏1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
با رعایت مدیریت سرمایه و قطعا در نظر گرفتن حد ضرر اوردرهای خرید بکارید.
توی BCC امروز پوزیشنارو با نقاط ورود و حد ضرر و پلهها و حجم و همه چی قرار دادیم.
اما تصمیم گرفتیم یه پست اینستاگرام فردا از TON و اکوسیستمش بریم
یکی از ارزهایی هم که توی سبد واسه BCC قرار دادیم، TON بود.
تا پست فردا آپلود شه، شما حواستون به TON روی 6 دلار باشه.
#TON
@Bitpull_Crypto
اما تصمیم گرفتیم یه پست اینستاگرام فردا از TON و اکوسیستمش بریم
یکی از ارزهایی هم که توی سبد واسه BCC قرار دادیم، TON بود.
تا پست فردا آپلود شه، شما حواستون به TON روی 6 دلار باشه.
#TON
@Bitpull_Crypto
👍73❤13👏8🔥5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یکم تراکم اوردرهای خرید حوالی 90هزار دلار بیتکوین جالب توجهه ❗️اگه هیچی نقد ندارید، ارزهایی که توی سود خوب و منطقی هستید رو سیو سود کنید. #BTC #WhaleOrders @Bitpull_Crypto
من هشدارهامو صبح دادم
اگه نقد ندارین که توی این اصلاح
اوردر بکارید
چی بگم، فدای سرتون
حرص و جوش نخورید، قیمتا رو نگاه نکنید چون اعصابتون مهمتره🙏🏻❤️
@Bitpull_Crypto
اگه نقد ندارین که توی این اصلاح
اوردر بکارید
چی بگم، فدای سرتون
حرص و جوش نخورید، قیمتا رو نگاه نکنید چون اعصابتون مهمتره🙏🏻❤️
@Bitpull_Crypto
4❤67👍11🙏11😁8
عزیزانم
من پیشگو نیستم
علائم رو دیدم و احساس ریسک کردم
نوشتم که اگه توی سودین، یه مقدار نقد شین واسه پایین پول داشته باشین
من این مدت یک کلمه هم نگفتم بفروشید و سیو سود کنید
ولی وقتی انقدر واضح دارم از سیو سود مینویسم ، شمام یکم توجه کنید،
یکم دل بدین به کار، پول شماست من که نباید بیفتم دنبالتون توروخدا سیو سود کنید😁
@Bitpull_Crypto
من پیشگو نیستم
علائم رو دیدم و احساس ریسک کردم
نوشتم که اگه توی سودین، یه مقدار نقد شین واسه پایین پول داشته باشین
من این مدت یک کلمه هم نگفتم بفروشید و سیو سود کنید
ولی وقتی انقدر واضح دارم از سیو سود مینویسم ، شمام یکم توجه کنید،
یکم دل بدین به کار، پول شماست من که نباید بیفتم دنبالتون توروخدا سیو سود کنید😁
@Bitpull_Crypto
👍126😁23❤19👏13🙏7
👍52🔥8🙏7❤4😁1
1👍28❤5👏3😁3🔥2
الان داشتیم با بچههای تیم حرف میزدیم
توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار»
هم نظریم
و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم
روی این قیمتا قرار نیست All-in کنید
با هرچی که الان ورود کردین فعلا همراه باشید
و پول برای نواحی پایینتر داشته باشید.
شبتون بخیر❤️
@Bitpull_Crypto
توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار»
هم نظریم
و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم
روی این قیمتا قرار نیست All-in کنید
با هرچی که الان ورود کردین فعلا همراه باشید
و پول برای نواحی پایینتر داشته باشید.
شبتون بخیر❤️
@Bitpull_Crypto
❤111👍54😁10🙏6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
الان داشتیم با بچههای تیم حرف میزدیم توی «اصلاح تا محدوده ۹۰ هزار» هم نظریم و احتمال میدیم این وسط یه رشد موقت داشته باشیم روی این قیمتا قرار نیست All-in کنید با هرچی که الان ورود کردین فعلا همراه باشید و پول برای نواحی پایینتر داشته باشید. شبتون…
نقدینگی خوبی اون بالا داریم
بازار اگه بتونه نفس بکشه، میره واسه هانت این نواحی
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
بازار اگه بتونه نفس بکشه، میره واسه هانت این نواحی
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍57❤15👏5
تیم FLOKI یه کارت اعتباری یا همون Debit Card منتشر کرده که ویژگیهای زیر رو داره:
این کارت به مشتریا اجازه میده که خریدهارو در فروشگاههایی که VISA یا Mastercard رو قبول میکنن، استفاده کنن.
ویژگیها:
1- کارمزد تراکنش صفر درصد
2- نرخ تبدیل صفر درصد
3- بیشتر از 8 شبکه بلاکچین رو پوشش میده
چه ارزهایی میشه به این کارت واریز کرد؟
FLOKI
و ارزهای بزرگی مثل:
BTC, ETH, USDT, USDC, BNB, SOL
طبق معمول، ایران تحریمه و نمیشه سفارش داد، ولی سعی میکنیم سفارش بدیم ببینیم کاراییش چطوره، با شما هم به اشتراک میذاریم😊
#FLOKI
#DebitCard
#VISA
#Mastercard
@Bitpull_Crypto
این کارت به مشتریا اجازه میده که خریدهارو در فروشگاههایی که VISA یا Mastercard رو قبول میکنن، استفاده کنن.
ویژگیها:
1- کارمزد تراکنش صفر درصد
2- نرخ تبدیل صفر درصد
3- بیشتر از 8 شبکه بلاکچین رو پوشش میده
چه ارزهایی میشه به این کارت واریز کرد؟
FLOKI
و ارزهای بزرگی مثل:
BTC, ETH, USDT, USDC, BNB, SOL
طبق معمول، ایران تحریمه و نمیشه سفارش داد، ولی سعی میکنیم سفارش بدیم ببینیم کاراییش چطوره، با شما هم به اشتراک میذاریم😊
#FLOKI
#DebitCard
#VISA
#Mastercard
@Bitpull_Crypto
👍68❤15👏5😁1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
تیم FLOKI یه کارت اعتباری یا همون Debit Card منتشر کرده که ویژگیهای زیر رو داره: این کارت به مشتریا اجازه میده که خریدهارو در فروشگاههایی که VISA یا Mastercard رو قبول میکنن، استفاده کنن. ویژگیها: 1- کارمزد تراکنش صفر درصد 2- نرخ تبدیل صفر درصد 3-…
قیمت هم:
- Physical card: One-time fee of 32 EUR + shipping
- Virtual card: One-time fee of 10 EUR
- Top-up fee: 2%
#FLOKI
@Bitpull_Crypto
- Physical card: One-time fee of 32 EUR + shipping
- Virtual card: One-time fee of 10 EUR
- Top-up fee: 2%
#FLOKI
@Bitpull_Crypto
👍52❤8
اینو همیشه بدونید
بازار قبل از حرکت رو به بالا
زهر خودشو میزیزه
و یه سری رو مجدد بندازه بیرون
تا افراد بیشتری رو جا بذاره
فکر نکنید همه چی خیلی شیک طبق انتظار پیش میره، نه قطعا توی کندلهای چهارساعته و روزانه
پوست آدم ضعیف (از لحاظ روحی) رو میکنه.
@Bitpull_Crypto
بازار قبل از حرکت رو به بالا
زهر خودشو میزیزه
و یه سری رو مجدد بندازه بیرون
تا افراد بیشتری رو جا بذاره
فکر نکنید همه چی خیلی شیک طبق انتظار پیش میره، نه قطعا توی کندلهای چهارساعته و روزانه
پوست آدم ضعیف (از لحاظ روحی) رو میکنه.
@Bitpull_Crypto
👍145❤19👏10🔥6