استعفا گری گنسلر هم رسمی شد
20 ژانویه با شروع کار دولت ترامپ، گنسلر ریاست SEC رو تحویل میده.
گزینه احتمالی ریاست SEC هم یک وکیل کهنهکار بهنام ترزا گودی گیلن هست
این خانم برخلاف گری گنسلر به بازار کریپتو علاقهمنده
20 ژانویه با شروع کار دولت ترامپ، گنسلر ریاست SEC رو تحویل میده.
گزینه احتمالی ریاست SEC هم یک وکیل کهنهکار بهنام ترزا گودی گیلن هست
این خانم برخلاف گری گنسلر به بازار کریپتو علاقهمنده
👍82🔥11❤9
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یه دور دیگه من یادآوری میکنم ارزهارو ✅ NOT ✅ EIGEN ✅ HMSTR ✅ SWELL ✅ CETUS ✅ STON اینارو این مدت دیدیم خوب بود شرایطشون، امروز SEI و METIS هم خیلی توجهمونو جلب کردن، روی اصلاحها ورودشونو میدیم توی BCC بازم اگه ارز خاصی توجهمونو جلب کنه براتون مینویسم.…
این لیستی که روش ریپلای کردم رو ببین
داخلش سه تا ارز مهم از اکوسیستم اتریومه
ارز EIGEN و SWELL و METIS
ساعت حوالی ۴ بود گفتم پول وارد اکوسیستم اتریوم شده
حالا کندلهای این سهتا ارز رو ببینید.
نکته مثبت امروز این بود که وقتی بیتکوین از ۹۸ به بار اومد تا ۹۵، آلتکوینا خیلی خوب نگه داشتن. دقیقا بر خلاف روزهای قبل
حال آلتکوینا امروز بهتر بود
امروز صبح چی گفتم؟ واچ لیستو حتما امروز فردا آپدیت کنید.
#EIGEN
#SWELL
@Bitpull_Crypto
داخلش سه تا ارز مهم از اکوسیستم اتریومه
ارز EIGEN و SWELL و METIS
ساعت حوالی ۴ بود گفتم پول وارد اکوسیستم اتریوم شده
حالا کندلهای این سهتا ارز رو ببینید.
نکته مثبت امروز این بود که وقتی بیتکوین از ۹۸ به بار اومد تا ۹۵، آلتکوینا خیلی خوب نگه داشتن. دقیقا بر خلاف روزهای قبل
حال آلتکوینا امروز بهتر بود
امروز صبح چی گفتم؟ واچ لیستو حتما امروز فردا آپدیت کنید.
#EIGEN
#SWELL
@Bitpull_Crypto
👍79❤12👏1
هنوز دارایی روی استاندارد توکن Bep-2 دارین؟
Anonymous Poll
36%
آره نتونستم انتقال بدم
9%
همرو انتقال دادم
55%
اصلا نداشتم از اولم
👍20
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
هنوز دارایی روی استاندارد توکن Bep-2 دارین؟
امروز 23 نوامبر برداشت توکنهای BNB روی شبکه BNB Beacon Chain با استاندارد Bep2 باز شد
شما اگه هنوز دارایی روی این شبکه دارین، در قدم اول باید BNB روی Bep2 تهیه کنید.
دو راه وجود داره:
1- خرید مستقیم از بایننس
2- خرید از صرافی LBank (احراز هویت نمیخواد)
میتونید وارد لینک بالا بشید، با یه جیمیل اکانت بسازید، مقداری BNB (در حد 10 دلار) بخرید و بفرستید به والتی که روش داراییهای Bep2 دارین.
✅ در قدم اول باید امروز این کار رو انجام بدین. مراحل بعدی رو براتون میذاریم به مرور.
#Bep2
#Bep20
#BNB
@Bitpull_Crypto
شما اگه هنوز دارایی روی این شبکه دارین، در قدم اول باید BNB روی Bep2 تهیه کنید.
دو راه وجود داره:
1- خرید مستقیم از بایننس
2- خرید از صرافی LBank (احراز هویت نمیخواد)
میتونید وارد لینک بالا بشید، با یه جیمیل اکانت بسازید، مقداری BNB (در حد 10 دلار) بخرید و بفرستید به والتی که روش داراییهای Bep2 دارین.
✅ در قدم اول باید امروز این کار رو انجام بدین. مراحل بعدی رو براتون میذاریم به مرور.
#Bep2
#Bep20
#BNB
@Bitpull_Crypto
👍33❤7🙏6
به یه چیزی دقت کنید این روزا
گندههای سایکل قبل خیلی رشد کردن
برخلاف تمام ذهنیت مردم
چون اکثر توجهها روی اکوسیستمهای جدید بود.
آدا رو ببینید، دات رو ببینید، ریپل رو ببینید، مارکت کپ هاشونم ببینید.
وقتی میگم این سایکل به شدت پیچیده و هوشمندانهست دقیقا همینجاست.
حالا چیکار کنیم؟ باید حواسمون به گندههای سایکل قبل باشه که هنوز حرکت خاصی نکردن:
NEAR
SHIB
LTC
THETA
ICP
AVAX
RUNE
ALGO
و ارزهای از این قبیل. معیارتون باشه 50 تای اول بولران 2021، اونارو یه چک کنید.
@Bitpull_Crypto
گندههای سایکل قبل خیلی رشد کردن
برخلاف تمام ذهنیت مردم
چون اکثر توجهها روی اکوسیستمهای جدید بود.
آدا رو ببینید، دات رو ببینید، ریپل رو ببینید، مارکت کپ هاشونم ببینید.
وقتی میگم این سایکل به شدت پیچیده و هوشمندانهست دقیقا همینجاست.
حالا چیکار کنیم؟ باید حواسمون به گندههای سایکل قبل باشه که هنوز حرکت خاصی نکردن:
NEAR
SHIB
LTC
THETA
ICP
AVAX
RUNE
ALGO
و ارزهای از این قبیل. معیارتون باشه 50 تای اول بولران 2021، اونارو یه چک کنید.
@Bitpull_Crypto
👍90❤15🔥5🙏5
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
در حین تبدیل توکناتون حواستون به NEAR هم باشه به محدوده حمایتی 5.445 تا 5.67 برخورد کرده و میتونه رشد خوبی داشته باشه ⭕️ تا زمانی که 5 دلار به سمت پایین نشکسته، روندش صعودیه و پتانسیل رشد خوبی رو داره. #NEAR #تحلیل_تکنیکال @Bitpull_Crypto
براتون NEAR رو گذاشته بودم یادتونه؟
محدوده رو رد کرد ولی 5 دلار رو به پایین نشکوند.
توی BCC فیوچرز زدیم روش😅
#NEAR
#تحلیل_تکنیکال
@Bitpull_Crypto
محدوده رو رد کرد ولی 5 دلار رو به پایین نشکوند.
توی BCC فیوچرز زدیم روش😅
#NEAR
#تحلیل_تکنیکال
@Bitpull_Crypto
👍46❤1
Forwarded from Bitpull Crypto Club
🟢#MOCAUSDT 🟢
#Spot
#Signal
#Update
پوزیشن اسپات MOCA رو جای بسیار جذابی واردش شدیم، و بیش از 13 درصد از محدوده ورود ما رشد رو تجربه کرد، امیدوارم که سود خوبی رو گرفته باشید😉🔥.
حد ضرر MOCA رو بیارید بالاتر و به 0.0672 منتقل کنید.
حتما شات سود واسمون بفرستید تا انرژی بگیریم.
#Spot
#Signal
#Update
پوزیشن اسپات MOCA رو جای بسیار جذابی واردش شدیم، و بیش از 13 درصد از محدوده ورود ما رشد رو تجربه کرد، امیدوارم که سود خوبی رو گرفته باشید😉🔥.
حد ضرر MOCA رو بیارید بالاتر و به 0.0672 منتقل کنید.
حتما شات سود واسمون بفرستید تا انرژی بگیریم.
👍26
Bitpull Crypto Club
🟢#NEARUSDT #Update ✔️💰🔥 تارگت سوم تاچ شد 🔥💰✔️ 💢این هم یه پوزیشن با ریوارد 2 اهمیت گذاشتن استاپ روی یک نقطه درست رو مشاهده میکنید. ⚠️ برای سیو سود، تریل استاپ یا خروج از معامله بنا به ریسک پذیریتون اقدام کنید❤️
اینم NEAR که گفتم بهتون
تا بیخ حد ضرر رفت ولی چون جاش از لحاظ تکنیکالی درست بود، همونو برگشت و رفت TP3😁
@Bitpull_Crypto
تا بیخ حد ضرر رفت ولی چون جاش از لحاظ تکنیکالی درست بود، همونو برگشت و رفت TP3😁
@Bitpull_Crypto
👍30
این سودارو از BCC فرستادم
سعی میکنم هر از گاهی از BCC واستون اطلاعات و ارز و موقعیت بذارم
زیادم گذاشتم این مدت، دیدین دیگه NEAR و SEI و CETUS و ....
نمیذارم اینور بی نصیب بمونین حواسم بهتون هست😁
@Bitpull_Crypto
سعی میکنم هر از گاهی از BCC واستون اطلاعات و ارز و موقعیت بذارم
زیادم گذاشتم این مدت، دیدین دیگه NEAR و SEI و CETUS و ....
نمیذارم اینور بی نصیب بمونین حواسم بهتون هست😁
@Bitpull_Crypto
👍52❤19🔥4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
این سودارو از BCC فرستادم سعی میکنم هر از گاهی از BCC واستون اطلاعات و ارز و موقعیت بذارم زیادم گذاشتم این مدت، دیدین دیگه NEAR و SEI و CETUS و .... نمیذارم اینور بی نصیب بمونین حواسم بهتون هست😁 @Bitpull_Crypto
این روزای مارکت خیلی حواستون جمع باشه
غرور غرور غرور...
نابود میکنه!
سرتون توی کار خودتون باشه، سود میکنید پیش خودتون نگه دارین، جار نزنید همه جا
چون وقتی اون پوزیشن وارد ضرر بشه، بار روانی اون ضرر 10 برابر حالت عادی میشه
به تعداد هر نفری که سودتونو بهش گفتین، بیشتر فشار میاد بهتون
@Bitpull_Crypto
غرور غرور غرور...
نابود میکنه!
سرتون توی کار خودتون باشه، سود میکنید پیش خودتون نگه دارین، جار نزنید همه جا
چون وقتی اون پوزیشن وارد ضرر بشه، بار روانی اون ضرر 10 برابر حالت عادی میشه
به تعداد هر نفری که سودتونو بهش گفتین، بیشتر فشار میاد بهتون
@Bitpull_Crypto
👍79❤11
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
این روزای مارکت خیلی حواستون جمع باشه غرور غرور غرور... نابود میکنه! سرتون توی کار خودتون باشه، سود میکنید پیش خودتون نگه دارین، جار نزنید همه جا چون وقتی اون پوزیشن وارد ضرر بشه، بار روانی اون ضرر 10 برابر حالت عادی میشه به تعداد هر نفری که سودتونو…
توی این روزای مارکت، هیجان بالاست، انرژیا بالاست
و دائم دارین بازار رو رصد میکنین، روانشناسی بازار رو یادتون نره
ظرفیتشو توی مغزتون ایجاد کنید
دستتون به خرید اگه میره، چشمتون فقط سود رو نبینه
حساب کنید ببینید اگه پوزیشن ازینجا بره تو ضرر، من اصن تحملشو دارم؟
ظرفیتشو دارم؟
پول چیو اصلا دارم درگیر میکنم؟ عروسیم؟ پول ماشینم؟ موتورم؟
یا مازاد پولمه؟
@Bitpull_Crypto
و دائم دارین بازار رو رصد میکنین، روانشناسی بازار رو یادتون نره
ظرفیتشو توی مغزتون ایجاد کنید
دستتون به خرید اگه میره، چشمتون فقط سود رو نبینه
حساب کنید ببینید اگه پوزیشن ازینجا بره تو ضرر، من اصن تحملشو دارم؟
ظرفیتشو دارم؟
پول چیو اصلا دارم درگیر میکنم؟ عروسیم؟ پول ماشینم؟ موتورم؟
یا مازاد پولمه؟
@Bitpull_Crypto
👍66❤15🙏2👏1
چند تا المان رو باید در نظر بگیرین:
1- مدیریت سرمایه پولتون
2- تصمیم گیری درست
3- ورود به موقع
4- خروج به موقع
5- تعداد معقول ارز توی سبد
6- تبدیل به موقع دارایی (حتی توی ضرر)
7- جلوی فاد یا فومو رو بتونی بگیری و کنترلش کنی
مورد 5 خیلی مهمهها، دقت کنید اگه 15 تا آلتکوین خریدین، اصن میتونین هندل کنین این تعداد رو؟
@Bitpull_Crypto
1- مدیریت سرمایه پولتون
2- تصمیم گیری درست
3- ورود به موقع
4- خروج به موقع
5- تعداد معقول ارز توی سبد
6- تبدیل به موقع دارایی (حتی توی ضرر)
7- جلوی فاد یا فومو رو بتونی بگیری و کنترلش کنی
مورد 5 خیلی مهمهها، دقت کنید اگه 15 تا آلتکوین خریدین، اصن میتونین هندل کنین این تعداد رو؟
@Bitpull_Crypto
2👍60❤8🙏2👏1
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
چند تا المان رو باید در نظر بگیرین: 1- مدیریت سرمایه پولتون 2- تصمیم گیری درست 3- ورود به موقع 4- خروج به موقع 5- تعداد معقول ارز توی سبد 6- تبدیل به موقع دارایی (حتی توی ضرر) 7- جلوی فاد یا فومو رو بتونی بگیری و کنترلش کنی مورد 5 خیلی مهمهها، دقت کنید…
چیز پیچیده ای نیستن اینا
توی هر دورهای هم دیدینشون
ولی از یه جا به بعد، به خودتون میاین میبینید ابتدایی ترین و کلیشهای ترین مسائل رو فراموش کردین
یادتونه گفتم توی روند صعودی Sell نگیرین؟
حداقل روزی 10 نفر توی پشتیبانی دارن بیام میدن داریم لیکویید میشیم چیکار کنیم
در صورتی که اگه بشینی باهاشون صحبت کنی، تمام موارد بنیادی بازار رو حفظن
اما هیجان بازار بعضی وقتا کاری میکنه که شما کلا اصل کاریهارو یادت بره.
@Bitpull_Crypto
توی هر دورهای هم دیدینشون
ولی از یه جا به بعد، به خودتون میاین میبینید ابتدایی ترین و کلیشهای ترین مسائل رو فراموش کردین
یادتونه گفتم توی روند صعودی Sell نگیرین؟
حداقل روزی 10 نفر توی پشتیبانی دارن بیام میدن داریم لیکویید میشیم چیکار کنیم
در صورتی که اگه بشینی باهاشون صحبت کنی، تمام موارد بنیادی بازار رو حفظن
اما هیجان بازار بعضی وقتا کاری میکنه که شما کلا اصل کاریهارو یادت بره.
@Bitpull_Crypto
👍37🙏6❤4🔥3👏1