Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
کلا یه چیزی بهتون بگم با روند دوست باشید توی اوج روند صعودی Sell نگیرید، تهش صبر کنید روی اصلاحها دوباره Long بگیرید. @Bitpull_Crypto
این موضوع خیلی سادهست ها
خیلی خیلی کلیشهایه
ولی شک نکنید همین عامل رو رعایت کنید جلوی نصف ضرراتونو میگیره
شما روند رو بشناس، در جهتش معامله کن، برآیندت سودده میشه
توی BCC هم این مدت اعضا دیدن خودشون که چقدر پوزیشنهای Short کمترن
اصن خیلی وقته فقط روی Buy بازاریم.
آیا هر کندل منفی که بازار بزنه رو Short میگیریم؟ نه! چون روند صعودیه
هر موقع علائم نزولی شدن روند رو ببینیم، سوییچ میکنیم روی پوزیشنهای Short
شما هم همین مسیر رو پیش برید. روند رو بشناسید و در جهتش معامله کنید.
@Bitpull_Crypto
خیلی خیلی کلیشهایه
ولی شک نکنید همین عامل رو رعایت کنید جلوی نصف ضرراتونو میگیره
شما روند رو بشناس، در جهتش معامله کن، برآیندت سودده میشه
توی BCC هم این مدت اعضا دیدن خودشون که چقدر پوزیشنهای Short کمترن
اصن خیلی وقته فقط روی Buy بازاریم.
آیا هر کندل منفی که بازار بزنه رو Short میگیریم؟ نه! چون روند صعودیه
هر موقع علائم نزولی شدن روند رو ببینیم، سوییچ میکنیم روی پوزیشنهای Short
شما هم همین مسیر رو پیش برید. روند رو بشناسید و در جهتش معامله کنید.
@Bitpull_Crypto
👍76👏11❤10
دیروز توی BCC اعضای روی Long ارز Near بودن
ولی بازار خیلی رنج بود
فاندینگ ریت بیتکوین یه دید نسبتا خوبی از وضعیت معاملهگرها بهمون داد
و منم با اعضا به اشتراک گذاشتم
تا بتونن بهتر تصمیم بگیرن که توی پوزیشن بمونن یا نه
چند ساعت بعدش TP پوزیشن خورد.
الان فاندینگ ریت در چه حاله؟
الانم بالاست، ولی از دیروز کمتره. هرچی بالاتر بره، داره نشون میده افراد بیشتر لانگ میگیرن، پس شرایط کلی و سنتیمنت معاملهگرها مثبته. اما یادمون نره، رشد زیاد فاندینگ ریت، میتونه انتظار نوسانات قیمتی و حرکات شارپ رو به پایین رو بیشتر بکنه.
#FundingRate
@Bitpull_Crypto
ولی بازار خیلی رنج بود
فاندینگ ریت بیتکوین یه دید نسبتا خوبی از وضعیت معاملهگرها بهمون داد
و منم با اعضا به اشتراک گذاشتم
تا بتونن بهتر تصمیم بگیرن که توی پوزیشن بمونن یا نه
چند ساعت بعدش TP پوزیشن خورد.
الان فاندینگ ریت در چه حاله؟
الانم بالاست، ولی از دیروز کمتره. هرچی بالاتر بره، داره نشون میده افراد بیشتر لانگ میگیرن، پس شرایط کلی و سنتیمنت معاملهگرها مثبته. اما یادمون نره، رشد زیاد فاندینگ ریت، میتونه انتظار نوسانات قیمتی و حرکات شارپ رو به پایین رو بیشتر بکنه.
#FundingRate
@Bitpull_Crypto
👍39👏8❤6
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
دیروز توی BCC اعضای روی Long ارز Near بودن ولی بازار خیلی رنج بود فاندینگ ریت بیتکوین یه دید نسبتا خوبی از وضعیت معاملهگرها بهمون داد و منم با اعضا به اشتراک گذاشتم تا بتونن بهتر تصمیم بگیرن که توی پوزیشن بمونن یا نه چند ساعت بعدش TP پوزیشن خورد.…
کلا سعی میکنم هر از گاهی از BCC یه سری محتوا اینجا بفرستم
الانم از همون تیم و کانال، واستون یه ویدیو یوتیوب آماده کردیم.
ما معمولاً تو کانال یوتیوب بیتپول ایردراپ معرفی میکنیم تا شما از همه جای این مارکت سود کنین
اما این روزها میدونم بیشتر دنبال ارز هستین تا ایردراپ
تیم تحلیل BCC تصمیم گرفته این هفته تو یوتیوب به جای ایردراپ
3 تا ارز پر پتانسیل رو بهتون معرفی کنه
لینک ویدیو خدمت شما، لذتشو ببرید❤️
@Bitpull_Crypto
الانم از همون تیم و کانال، واستون یه ویدیو یوتیوب آماده کردیم.
ما معمولاً تو کانال یوتیوب بیتپول ایردراپ معرفی میکنیم تا شما از همه جای این مارکت سود کنین
اما این روزها میدونم بیشتر دنبال ارز هستین تا ایردراپ
تیم تحلیل BCC تصمیم گرفته این هفته تو یوتیوب به جای ایردراپ
3 تا ارز پر پتانسیل رو بهتون معرفی کنه
لینک ویدیو خدمت شما، لذتشو ببرید❤️
@Bitpull_Crypto
👍49❤20🙏11
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
چه پوستی از معاملهگرهای Short کنده بیتکوین این مدت. الانم سطح 93،396 بیتکوین پر از نقدینگیه. #Liquidation #LiquidationMap @Bitpull_Crypto
و شورت کنندگان روند صعودی
روی ۹۳،۳۹۶
به همین خوشگلی لیکویید شدند
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
روی ۹۳،۳۹۶
به همین خوشگلی لیکویید شدند
#Liquidation
#LiquidationMap
@Bitpull_Crypto
👍50🔥2👏2
یه نیم نگاهی به SEI داشته باشید
روی ناحیه حمایتی خوبی زده
آلتکوینها اگه بتونن نفس بکشن، خوب میتونه بلند شه.
تا زمانی شرایطش خوبه که محدوده 0.43 رو از دست نده.
#تحلیل_تکنیکال
#SEI
@Bitpull_Crypto
روی ناحیه حمایتی خوبی زده
آلتکوینها اگه بتونن نفس بکشن، خوب میتونه بلند شه.
تا زمانی شرایطش خوبه که محدوده 0.43 رو از دست نده.
#تحلیل_تکنیکال
#SEI
@Bitpull_Crypto
👍52❤4
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
شب گذشته با اصلاح بازار داخلی فرصت رو با اعضای BCC غنیمت شمردیم و با راهکارها و نقاط ورود دقیق مقداری طلای آبشده (بدون نیاز به طلای فیزیکی) و تتر خریداری کردیم ✅ تتر دیشب تا ۶۷ اومد، الان بالای ۶۹ هست @Bitpull_Crypto
از هفته پیش
طلا از 4،220 تا 4،350 خرید زدیم
تتر هم روی کانال 67،000 خرید زدیم
امروز طلا حوالی 4،520 و تتر حوالی 70،000 داره معامله میشه
#Gold
#Tether
#USDT
@Bitpull_Crypto
طلا از 4،220 تا 4،350 خرید زدیم
تتر هم روی کانال 67،000 خرید زدیم
امروز طلا حوالی 4،520 و تتر حوالی 70،000 داره معامله میشه
#Gold
#Tether
#USDT
@Bitpull_Crypto
👍45❤9👏7
یه پست اینستاگرام از RWA میریم امروز فردا
یه ارز هم بهش اضافه میکنم اینجا
پروژه Propbase با توکن PROPS
✅ بندازید توی واچ
#Propbase
#PROPS
@Bitpull_Crypto
یه ارز هم بهش اضافه میکنم اینجا
پروژه Propbase با توکن PROPS
✅ بندازید توی واچ
#Propbase
#PROPS
@Bitpull_Crypto
👍48🔥8❤5
Bitpull Crypto Club
🟢#SEIUSDT #Update ✔️💰🔥 تارگت اول تاچ شد 🔥💰✔️ ⚠️ برای سیو سود، تریل استاپ یا خروج از معامله بنا به ریسک پذیریتون اقدام کنید❤️
گفتم که گاهی از BCC براتون اینجا میفرستم
خیلی حال کردم دیدم توی پشتیبانی ازش سود کردین
@Bitpull_Crypto
خیلی حال کردم دیدم توی پشتیبانی ازش سود کردین
@Bitpull_Crypto
👍26❤8👏2
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
🚨 دکترین هستهای (NUCLEAR DOCTRINE) روسیه توسط پوتین امروز به روز رسانی شد این موضوع در ادامه همون مسائلیه که دو سه روزه دارم در موردش مینویسم. #Russia #Nuclear #Doctrine @Bitpull_Crypto
روسیه اعلام کرده که میخواد یکی از از گستردهترین حملات خودشو شروع کنه.
فعلا بعیده بخواد از سلاح هستهای استفاده کنه
ولی کلا این ریسک رو نادیده نگیرید اصلا
#Russia
#Nuclear
@Bitpull_Crypto
فعلا بعیده بخواد از سلاح هستهای استفاده کنه
ولی کلا این ریسک رو نادیده نگیرید اصلا
#Russia
#Nuclear
@Bitpull_Crypto
👍50🔥10❤8👏4🙏3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
یه خبر خوب بدم؟ @Bitpull_Crypto
ابزار ریکاوری ارزهای جامونده روی BNB Beacon Chain
روی تست نت لانچ شده
و به زودی روی Mainnet لانچ میشه
یعنی چی؟
یعنی نگران نباشید، جا نموندین😁
روی لینک زیر بزنید، این فعلا تست نته، والتو وصل کنید و ببینید چه توکنایی توی والت روی BNB Beacon Chain دارین:
https://testnet-bnb-beacon-chain-token-recovery.bnbchain.org/en
این ابزار توی مرحله Testnet هست و به زودی به مرحله اجرایی میرسه
✅ با این ابزار میتونید برای بازیابی داراییهاتون به BSC (یا همون تبدیل توکن به استاندارد Bep20) اقدام کنید.
نگران نباشید❤️
#Bep2
#Bep20
@Bitpull_Crypto
روی تست نت لانچ شده
و به زودی روی Mainnet لانچ میشه
یعنی چی؟
یعنی نگران نباشید، جا نموندین😁
روی لینک زیر بزنید، این فعلا تست نته، والتو وصل کنید و ببینید چه توکنایی توی والت روی BNB Beacon Chain دارین:
https://testnet-bnb-beacon-chain-token-recovery.bnbchain.org/en
این ابزار توی مرحله Testnet هست و به زودی به مرحله اجرایی میرسه
✅ با این ابزار میتونید برای بازیابی داراییهاتون به BSC (یا همون تبدیل توکن به استاندارد Bep20) اقدام کنید.
نگران نباشید❤️
#Bep2
#Bep20
@Bitpull_Crypto
👍38❤21👏8🔥3
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
ابزار ریکاوری ارزهای جامونده روی BNB Beacon Chain روی تست نت لانچ شده و به زودی روی Mainnet لانچ میشه یعنی چی؟ یعنی نگران نباشید، جا نموندین😁 روی لینک زیر بزنید، این فعلا تست نته، والتو وصل کنید و ببینید چه توکنایی توی والت روی BNB Beacon Chain دارین:…
⚠️ توجه کنید
حواستون باشه به این بهونه کلاهبردارا زیاد میان سراغتون
به احدی اعتماد نکنید، چون راحت پولتون از بین میره
مثل پریروز، خودمون کمکتون میکنیم❤️
@Bitpull_Crypto
حواستون باشه به این بهونه کلاهبردارا زیاد میان سراغتون
به احدی اعتماد نکنید، چون راحت پولتون از بین میره
مثل پریروز، خودمون کمکتون میکنیم❤️
@Bitpull_Crypto
❤52👍20🙏4👏1
👍79🔥11❤4👏1
چقدر بیشتر تجربه دارین توی بازار نسبت به بولران قبل؟
چقدر بیشتر آموزش دیدین نسبت به سایکل قبل؟
چرا راه دور بریم؟ چند تا همکار مثل ما هستن که کامیونیتی دارن
و دارن سعی میکنن به افراد کامیونیتی مشاوره و نقاط ورود و خروج و سبد بدن؟
@Bitpull_Crypto
چقدر بیشتر آموزش دیدین نسبت به سایکل قبل؟
چرا راه دور بریم؟ چند تا همکار مثل ما هستن که کامیونیتی دارن
و دارن سعی میکنن به افراد کامیونیتی مشاوره و نقاط ورود و خروج و سبد بدن؟
@Bitpull_Crypto
👍59❤9🙏3
اینا یعنی چی؟
یعنی معاملهگر خرد نسبت به سایکل قبلی خیلی باهوشتر شده
مقایسه کنید سطح دانشتون رو دیگه خودتون
خب نهنگ و مارکت میکر باهوش تر نشه؟ سناریوهای جدید نسازه؟
وقتی انقدر مردم باهوشتر شدن، مارکت میکر هم باید طوری رفتار کنه که خلاف آموزشهایی باشه که معاملهگر خرد دیده
تا چی بشه؟ تا دوباره به اوج خستگی، عصبانیت و کلافگی برسونه
میای بررسی میکنی بازارو، میگی من نمیفهمم چرا اینا نمیرن بالا، چرا همش خلاف تحلیلای منه، چرا همش ضررم
عصبانیت میکنه، بهم میریزه ذهنتو
باید به اوج کلافگی برسونه شمارو، تا دوباره جا بذاره
چرا جا بذاره؟ مگه مرض داره؟ همه باهم سود کنیم دیگه!
نه دیگه ساده نباش، باید فومو درست کنه که اگه اون بالا خواست بفروشه، تو بری هیجانی ازش بخری
@Bitpull_Crypto
یعنی معاملهگر خرد نسبت به سایکل قبلی خیلی باهوشتر شده
مقایسه کنید سطح دانشتون رو دیگه خودتون
خب نهنگ و مارکت میکر باهوش تر نشه؟ سناریوهای جدید نسازه؟
وقتی انقدر مردم باهوشتر شدن، مارکت میکر هم باید طوری رفتار کنه که خلاف آموزشهایی باشه که معاملهگر خرد دیده
تا چی بشه؟ تا دوباره به اوج خستگی، عصبانیت و کلافگی برسونه
میای بررسی میکنی بازارو، میگی من نمیفهمم چرا اینا نمیرن بالا، چرا همش خلاف تحلیلای منه، چرا همش ضررم
عصبانیت میکنه، بهم میریزه ذهنتو
باید به اوج کلافگی برسونه شمارو، تا دوباره جا بذاره
چرا جا بذاره؟ مگه مرض داره؟ همه باهم سود کنیم دیگه!
نه دیگه ساده نباش، باید فومو درست کنه که اگه اون بالا خواست بفروشه، تو بری هیجانی ازش بخری
@Bitpull_Crypto
👍90❤12👏10
من این مدت اسم ارز زیاد آوردم
واچ لیست ساختم برات
تک و توک چند تا موقعیت هم بود باهم گرفتیم
یه سریا هم کوتاه مدتی از BCC میذاشتم اینجا
ولی همش فازم هشدار بود، جلوگیری از فومو بود
دیدین خودتون دیگه بقیه کانالارو
واااای بزرگترین آلت سیزن قرن، بخرید و پولدار شید
جمع کنید بابا یه عالمه ریختن توی این مدت آلتکوینا
چند بار آخر شبا اومدم نوشتم براتون گفتم چشمتونو باز کنید به کی دارید تکیه میکنید
یهو به خودتون میاین میبینید رفتین ته چاه
✅ ولی دیگه کم کم داره وقتش میرسه، واچ لیستو امروز فردا آپدیت کنید حتما
@Bitpull_Crypto
واچ لیست ساختم برات
تک و توک چند تا موقعیت هم بود باهم گرفتیم
یه سریا هم کوتاه مدتی از BCC میذاشتم اینجا
ولی همش فازم هشدار بود، جلوگیری از فومو بود
دیدین خودتون دیگه بقیه کانالارو
واااای بزرگترین آلت سیزن قرن، بخرید و پولدار شید
جمع کنید بابا یه عالمه ریختن توی این مدت آلتکوینا
چند بار آخر شبا اومدم نوشتم براتون گفتم چشمتونو باز کنید به کی دارید تکیه میکنید
یهو به خودتون میاین میبینید رفتین ته چاه
✅ ولی دیگه کم کم داره وقتش میرسه، واچ لیستو امروز فردا آپدیت کنید حتما
@Bitpull_Crypto
👍155❤22👏10🔥9
Bitpull | مرجع تخصصی ارزدیجیتال
ابزار ریکاوری ارزهای جامونده روی BNB Beacon Chain روی تست نت لانچ شده و به زودی روی Mainnet لانچ میشه یعنی چی؟ یعنی نگران نباشید، جا نموندین😁 روی لینک زیر بزنید، این فعلا تست نته، والتو وصل کنید و ببینید چه توکنایی توی والت روی BNB Beacon Chain دارین:…
در مورد Bep2 هم سوالای زیادی توی پشتیبانی دیدم
از تراست والت دیگه بعد از 19 نوامبر نمیشه عزیزان دلم
صبور باشید، نهایتا تا 3 دسامبر که Post Fusion شبکه BNB Beacon Chain هست
شبکه اصلی اون ابزار ریکاوری بایننس لانچ میشه
🟢 یه صحبتی هم توی دیسکورد بایننس شده، مثل اینکه گفتن 23 نوامبر دوباره فرصت انتقال باز میشه ولی هنوز رسمی چیزی اعلام نکردن.
هر خبری هم بشه پوشش میدیم، نگران نباشید
فقط لطفا یا کانال رو زود به زود چک کنید، یا از حالت Mute خارج کنید که متوجه اخبار بشید
و مثل 3 روز پیش نشه که دیرتر متوجه شید و کاری هم از دست ما برنیاد
@Bitpull_Crypto
از تراست والت دیگه بعد از 19 نوامبر نمیشه عزیزان دلم
صبور باشید، نهایتا تا 3 دسامبر که Post Fusion شبکه BNB Beacon Chain هست
شبکه اصلی اون ابزار ریکاوری بایننس لانچ میشه
🟢 یه صحبتی هم توی دیسکورد بایننس شده، مثل اینکه گفتن 23 نوامبر دوباره فرصت انتقال باز میشه ولی هنوز رسمی چیزی اعلام نکردن.
هر خبری هم بشه پوشش میدیم، نگران نباشید
فقط لطفا یا کانال رو زود به زود چک کنید، یا از حالت Mute خارج کنید که متوجه اخبار بشید
و مثل 3 روز پیش نشه که دیرتر متوجه شید و کاری هم از دست ما برنیاد
@Bitpull_Crypto
1👍36❤5👏4